fbpx
Egy cég, ahol a munkatársak dolgoznak
Díjmentes, online üzleti előadás cégvezetők és olyan vezetők számára, akik csapatot építenek és embereket irányítanak.
Egy cégvezető túl sokszor érezheti azt, hogy nem tudja kezelni a munkatársait és elérni, hogy eredményesen és hatékonyan dolgozzanak, különösebb kontroll és felügyelet nélkül. Ez néha óriási teherként nehezedik az emberre…

Meglehet, hogy időről időre úgyis érezheti a vezető, hogy az egész céget ott hagyná, hiszen nem azért kezdett el anno vállalkozást építeni, hogy ő legyen az, aki a legtöbb időt tölti bent és akinek a legkevesebb ideje van a családjára.

Egy ilyen helyzetben két kérdést kell megoldani:

Hogyan tudjuk gördülékenyen átvenni az irányítást a munkatársak felett úgy, hogy ezt ne büntetésnek, hanem segítségnek fogják fel?

Hogyan lehet kialakítani egy olyan kommunikációs rendszert, ami leveszi a vezető válláról a terheket és a feszültséget a munkatársak irányításával kapcsolatban?

…viszont mindezek előtt van egy kulcsfontosságú kérdés:

hogyan lehet a munkatársak hajlandóságát felvinni egy olyan kimagasló szintre, amikor már nem a fizetésért, hanem a belső indítatásuk miatt vannak a cégnél és önszántukból eredményeket akarnak hozni?

hogyan lehet a munkatársak hajlandóságát felvinni egy olyan kimagasló szintre, amikor már nem a fizetésért, hanem a belső indítatásuk miatt vannak a cégnél és önszántukból eredményeket akarnak hozni?

Ezen áll vagy bukik az a kérdés, hogy mennyire könnyen lehet kezelni a munkatársakat és elérni, hogy eredményt hozzanak.

Azt viszont tudjuk, hogy erről a “belső indítatásról” sokkal könnyebb beszélni, mintsem elérni.

Ha reálisan megnézzük, a legtöbb beosztott nem azért csatlakozik egy céghez, hogy ő most megváltsa a világot és vállszélességgel odaálljon a cég küldetése mellé… hanem azért, hogy a saját személyes életét biztos alapokra helyezze egy stabil és jó fizetéssel, meg ha lehetőség van rá, egy jó fej főnökkel és munkatársi gárdával.

Erről a pontról kell felküzdeni magunkat és a munkatársakat egy szintre, amit, ha sikerül kialakítani, egy nyugodtabb cégvezetői életet fog eredményezni.

Azt viszont tudjuk, hogy erről a “belső indítatásról” sokkal könnyebb beszélni, mintsem elérni.

Ha reálisan megnézzük, a legtöbb beosztott nem azért csatlakozik egy céghez, hogy ő most megváltsa a világot és vállszélességgel odaálljon a cég küldetése mellé… hanem azért, hogy a saját személyes életét biztos alapokra helyezze egy stabil és jó fizetéssel, meg ha lehetőség van rá, egy jó fej főnökkel és munkatársi gárdával.

Erről a pontról kell felküzdeni magunkat és a munkatársakat egy szintre, amit, ha sikerül kialakítani, egy nyugodtabb cégvezetői életet fog eredményezni.

Erről a szintről és alapvető törvényszerűségről fog szólni a díjmentes, online üzleti előadásunk – “A cég, ahol a munkatársak dolgoznak”.

Erről a szintről és alapvető törvényszerűségről fog szólni a díjmentes, online üzleti előadásunk – “A cég, ahol a munkatársak dolgoznak”.

Ez a képzés magyarázatot ad arra, hogy miért érezheti úgy a cégvezető, hogy nem tudja kezelni a munkatársait és választ ad arra, hogyan lehet egy minden nehézségen átívelő, lojális és eredményeket hozó csapata.

Ezen az előadáson elhangzott adatok szinte bármilyen méretű csapat irányítására és kezelésére alkalmasak, mert nem taktikai elemekből állnak, hanem alapvető törvényszerűségekből.

Egy vezető akár 5 embert irányít, akár 500-at, könnyen érezheti azt, hogy szétszakad a figyelme és mindent neki kell megoldani.

A megszerzett információkat mindenki önmagához és a cégéhez igazíthatja és felhasználhatja, hogy egy eredményes és hatékony csapatot tudjon vezetni, akik nem plusz terhet, hanem könnyebbséget tesznek a cégvezető vállára.

Ezen a 1,5 órás díjmentes, online üzleti előadáson el fogod sajátítani az alábbiakat:
A

Hogyan kell kezelni a munkatársakat anélkül, hogy átvennénk a problémájukat és részévé válnánk a cégen belüli zűrzavarnak?

A

Pontos lépésekből álló útmutatót, hogyan érjük el, hogy a munkatárs ne a problémákra, hanem a megoldásokra fókuszáljon, ezáltal önállóan is tudjon dolgozni

A

Hogyan ismerjük fel azt az állapotot, amikor azt hisszük, hogy van egy emberünk, de közben még sincs, hiszen nem termel az illető, csak a havi fizetését veszi fel?

A

Azoknak a lépéseknek a sikeres sorozatát, amit meg kell tenni akkor, ha a cégvezető azt érzi, hogy inkább feladná az egészet, mert már több teherrel jár a vállalkozás vezetése, mint örömmel

A

Kulcsfontosságú cselekvési tervet, amit egy vezetőnek végig kell vinnie azért, hogy a munkatársak hajlandóságát növelje, ezáltal elérje, hogy többet és gyorsabban termeljenek

Amikor valaki megérti és elkezdi alkalmazni a hatékony munkatárs kezelés alapjait, képessé válik arra, hogy kézben tartsa a cégét és a munkatársait különösebb erőfeszítés nélkül, és egy olyan kevesebb stresszel járó cégvezetői életet alakítson ki, amit a karrierje előtt megálmodott.

Ki fogja tartani az előadást, és milyen eredményeket ért már el az üzleti életben?

Oláh Tamás vagyok, a Business Masters csapatának alapítója.

Az elmúlt 34 évben, amióta vállalkozó vagyok mérnöki gondolkodásomnak köszönhetően összefüggéseiben akartam megérteni a cégvezetés és az értékesítés rendszereit. Talán ennek köszönhető, hogy az elmúlt 15 évben üzleti tréningeken keresztül segítem a cégvezetőket, vállalkozókat és értékesítőket egy stabilabb cég, nagyobb bevétel és nyugodtabb élet felépítésben.

Nem azok közé a trénerek közé tartozom, akik az egyetemen vagy az internetről tanultak meg céget vezetni. Ha fogalmazhatok úgy, nagyon sokat álltam “a botnak a másik végén”, a cégvezetést a saját magam kárán, a saját cégeim építése alatt tanultam meg. Ennek hatására kezdtem el kutatni és kitapasztalni a cégvezetés módszereit, és fejleszteni egy olyan rendszert, amivel eredményességet és hatékonyságot tudok vinni a cégek életébe.

Mára több, mint 20.000 ember vett részt a képzéseimen. Számomra fontos, hogy az ügyfeleimet nem cég méret alapján válogatom, hanem az alapján, kiben mekkora a szándék a valódi terjeszkedésre.

Pontosan tudom, hogy a cégvezetőknek nem megmondó emberekre van szükségük, hanem valakire, aki megérti a nehézségeiket és nem a magaslóról beszél nekik, hogy mit kéne csinálni, hanem valakire a segítő jobbot és támogatást nyújt a vezetői magányba.

Őszintén, mi értelme van még egy ingyenes képzésnek?
Pontosan tisztában vagyunk vele, hogy az internet tele van mindenféle díjmentes, csalogató anyaggal, amik részinformációkat tartalmaznak egy területtel kapcsolatban.

Nem titkoljuk, nekünk is célunk ezzel, hogy a résztvevők megismerjenek minket és lássák, milyen szolgáltatást és törődést nyújtunk az ügyfeleink számára. A bizalom kiépítése és a segítség elfogadása egy olyan kiváltság, amit nem várhatunk el egy szempillantásra.

Ezen az előadáson lehetőséget adunk arra, hogy tét nélkül betekintés nyerhessenek abba, hogy kik vagyunk mi és hogyan dolgozunk.

Pont ezért, ez nem egy csali termék, hanem egy igazi segítség. Valószínűleg az idő szűkösségéből adódóan nem fogunk tudni mindent elmondani ezzel a területtel kapcsolatban, hiszen az napokat venne igénybe, de amit elmondunk és átadunk az teljes lesz és egy gyors elsősegély csomagot fog tartalmazni ahhoz, hogy a vezető másnap már alkalmazni tudja a hallottakat és nagyobb nyugalmat vigyen a cégébe.

Olvasd el az ügyfeleink visszajelzését!

"Fantasztikus tudással, felkészültséggel, kedvességgel, segítőkészséggel találkoztam a Business Masters által szervezett és tartott tréningeken. Lehetőség van csoportos és személyes mentorálásra is, személyre szabottan tudnak támogatást adni, amivel garantált a fejlődés. Köszönöm, hogy nálatok tanulhatok! Szívből ajánlom mindenkinek!"

(Kiss Krisztina – Ködmön Könyvelőiroda Kft. tulajdonosa és a 2023-as Leader of the Year – Év női cégvezetője kategória nyertese)

"A Business Masters képzésére először kíváncsiságból ültem be. Kíváncsi voltam, hogy mit tudnak adni, ami más. Azóta már az összes képzésükre előfizettem a mentorprogramokkal együtt. Olyan tudást adnak, amit csak követni kell. Ami még fontos számomra, hogy vannak gyakorlónapok is, ahol még jobban el tudjuk mélyíteni a hallottakat. Gyakorlatias képzést és ma használható tudást kapunk. Kíváncsian várom a mentorprogramot is, ami hamarosan indul. Eddigi tapasztalataim alapján csak ajánlani tudom a Business Masters csapatát."

(Hamsovszki Ildikó – Könyvelőiroda tulajdonos)

“Oláh Tamás képzésein sajátítottam el, hogy miként értékesítsek eredményesen és etikusan. A tanultaknak köszönhetően folyamatosan növekedett a bevételem. Átlagos értékesítőként érkeztem Tamás első képzésére, mára már saját cégemet vezetem és egyik évről a másikra ötszöröztem a vállalkozás eredményét. Illetve pár héttel ezelőtt megnyitottuk új, örök panorámás irodánkat Budapest szívében, ahol a csodás kilátáson túl az értékesítőim eredménye is folyamatosan emelkedik. Ennek oka, hogy a saját értékesítő csapatom szintén Tamásnál tanulja az értékesítést. Mondhatom úgy is, hogy nálunk egy új munkatárs betanulásának elengedhetetlen része a képzés. Tamásnak köszönhetően folyamatosan olyan célokat érek el, amelyekről gyerekkoromban álmodni se mertem és csak filmekben láttam hasonlót.”

(Bálint Norbert – a Pályázatnekem.hu tulajdonosa)

"Több éve értékesítek és rá kellett jönnöm arra, ahhoz hogy lépést tudj tartani a piaccal fejlődnöd kell, ha az eredményeden változtatnál akkor változtatnod kell azon is, ahogyan csinálod a dolgaidat. Ajánlás alapján, ekkor találtam meg a lehetőséget, hogy Oláh Tamásnál tanulhassak. A képzés közepére rá kellet jönnöm hogy amit eddig értékesítésnek hittem az kapálózás volt az ügyfelek után. Rengeteg új dolgot tanultam, sokkal jobban értem az ügyfeleimet, sokkal jobban látom hogy merre kell elinduljak egy bizonyos kifogás esetén. A bevételem és az eladásaim is megnőttek, amihez mindenképpen a tréningek köthetőek. Sok sikeres vállalkozó ismerősöm és én is úgy gondoljuk Magyarország legprofibb értékesítési tréningje és trénere a Business Masters és Oláh Tamás!"

(Kovács Máté – Solar Express értékesítési vezetője)

“Olyan átfogó rendszer alapjait ismerhettem meg, ami bizakodással tölt el, hogy én is képes leszek megtanulni és a gyakorlatban hatékonyan alkalmazni az értékesítés és kommunikáció fogásait.”

(Simon Zsuzsa – gyógyszertár tulajdonos)

"Értékesítés. Boldog és boldogtalan egyaránt megtalálható az értékesítő szakemberek, trénerek, coach -ok és megmondó emberek között. A jóember (te) pedig döntse el, hogy merre menjen. Én se voltam ezzel másképpen… Tamásról röviden, 5 év távlatában: Végre egy teljeskörű és megalapozott tudású vezető, akit jól esik követni, mert hiteles. Mérnöki szemmel teszi érthetővé és észrevétlenül viteti be veled a hétköznapjaidba azt a tudást, amire mindig is vágytál. És mindig ad egy kis pluszt, amire nem is számítasz. Szerintem a legegyszerűbb, ha megnézed az Adorján Renova sikereit. Annak jó része Tamásnak köszönhető."

(Adorján Zoltán – az Adorján Renova ügyvezetője)

"A Business Masters képzései nagyon sokat segítettek jobban megérteni az ügyfeleket, a vágyaikat, problémáikat és saját sokszor nem valós kifogásaikat, amiket régen megoldani akartam és kudarcot is vallottam. Ez fárasztó volt és az ügyfelek is menekültek előlem. Mostmár helyén kezelve a Tamástól tanult technológiát könnyedén, termesztés módon megy végbe az értékesítés. Az emberek már nem menekülnek előlem, hanem újra megbíznak es ajánlanak is. Emellett "magázó" ingatlanosból a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa lettem, ami Tamás nélkül nem sikerülhetett volna. Számtalan képzésen részt vettem, mindegyiktől több és jobb lettem, az emberek felé is nagyobb segítséget tudtam nyújtani, csak ajánlanak tudom. Aki még nem volt a képzésen, akkor kezdje el egy kisebbek vagy, ha gyorsabban akar haladni, akkor csinálja úgy mint én, a legnagyobb képzésekkel kezdje. Hála és köszönet Oláh Tamásnak és csapatának!"

(Szabó Béla – a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa)

"Oláh Tamást 2008-ban ismertem meg. Nagyon megtetszett az, hogy műszaki oldalról közelítette meg a lezárást. Előtte kínai volt, amit olvastam, vagy hallottam erről a területről. Minden egyes előadásán hallottam egy olyan kulcs mondatot, amivel egyet tudtam érteni és ki tudtam próbálni, hogy ez milyen módon lenne a mi családi vállalkozásunkban. 2021-ben a márkaépítés komolyabban kezdett érdekelni, és akkor kezdtem el Tamáséknál ezt a területet is megtanulni. Rájöttem, hogy nem fog működni, ha nem egységként tekintek erre is. A márkaépítés nem működik, ha nem alkalmazom a lezárás lépéseit. Csak ajánlatni tudom Tamásék képzéseit, menj el és nézd meg Te is. Én is egy ilyen 1 napos képzésen ismertem meg Tamást."

(Bánovics Tamás – Festékpalota.hu ügyvezetője)
Az előadás rövid lesz és tömör. Semmi rizsa, csak igaz adatok és a valós segítség.
Jelentkezési információk:

Egy cég, ahol a munkatársak dolgoznak

2024. június 26. (szerda) 17:30-19:00

Élő, online Zoom webinárium

A képzés díjmentes mindazok számára, akik feliratkoznak a hírlevelünkre és kitöltik a rövid felmérésünket.

A felmérés kitöltése maximum 5 percet vesz igénybe.

Mi a jelentkezés menete?
Miután kitöltötted a rövid felmérésünket, az e-mail címedre elküldjük neked a tájékoztató levelünket, amely a jelentkezéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz.

Ha pár órán belül nem érkezik meg hozzád az e-mail, kérlek írj az ügyfélszolgálatunknak egy levelet: hello@businessmasters.hu

Mi történik, ha nem tudok ott lenni a képzésen?
A képzésről készítünk felvételt, ami 72 órán keresztül visszanézhető lesz. Így, ha nem tudsz élőben részt venni rajta, akkor is érdemes jelentkezned és kitöltened a felmérést.
Miért ingyenes az előadás?
Egy vállalkozás felépítése sokszor magányos folyamat. A cégvezetők gyakran érezhetik magukat egyedül, az értékesítők pedig sokszor érzik úgy, hogy túl nagy felelősség nyomja a vállukat. A bizalom kiépítése és a segítség elfogadása egy olyan kiváltság, amit nem várhatunk el egy szempillantásra. Ezen az előadáson lehetőséget adunk arra, hogy tét nélkül betekintés nyerhessenek abba, hogy kik vagyunk mi és hogyan dolgozunk.
Kérdésem van! Kihez fordulhatok?
Keresd bármikor bizalommal az ügyfélszolgálatunkat:
hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

 

Adatvédelmi nyilatkozat

 

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Összes tiltása
Összes engedélyezése