Gyere ki a káoszból:
fejfájás-csillapító cégvezetőknek

Díjmentes online üzleti képzés

Valódi sikertörténetekkel, tapasztalt vendégelőadókkal: a sikeres ügyfélszerzés, árazás és a kiegyensúlyozottabb vezetői élet titkairól. Káoszmentesítő gyakorlatban bevált módszerek a kis- és középvállalkozások vezetőinek.

nap
óra
perc
mp

Stratégia nélkül nehéz rendszert létrehozni.
Rendszer nélkül nehéz sikereket elérni.

A régen meghozott rossz döntések, amelyek nem hozták a tervezett eredményeket, gyakran elveszik a vezetők kedvét attól, hogy új dolgokba vágjanak. Nem is csoda – senki sem akarja ugyanazokat a köröket futni újra és újra.

Ilyenkor azzal jönnek a legtöbben, hogy mit kellene megvenni és mit kellene kifizetni, ami majd csodaszerként megváltoztatja a dolgok állását. Sajnos nincs csodaszer. És az sem fogja csillapítani a fejfájást, hogy valamiért pénzt adtunk ki. Az igazság az, hogy minél több dolgot vásárol meg az ember, annál több lesz a problémája, hiszen annál több befejezetlen feladat fog tornyosulni előtte.

Kevesen beszélnek arról, hogyan hozzunk döntéseket arról, mivel érdemes először foglalkozni, hogy tehermentesítsük magunkat. Pedig ez a kulcs.

A finomhangolásokon múlik minden – és a megfelelő stratégia adja meg az alapot ahhoz, hogy egy vállalkozás ne csak működjön, hanem virágozzon. Ez nem a plusz terhekről szól, hanem a tehermentesítésről.

OMLADOZÓ MEGALAPOZÁS

A jól szervezett működési alap és egy összetartó csapat nélkül a vezetők csak álmodhatnak a nyugodt vezetői életről. Enélkül a teher mindig a vezető vállát fogja nyomni, ő fog éjszakákon keresztül dolgozni és valószínű, hogy ő fogja a legkevesebb időt tölteni a családjával. Mindeközben tehetetlenül figyeli, hogy más cégvezetők miért tudnak egy szabad életet élni.

PROFITGYILKOS ÁRAZÁS

Könnyű belekeveredni az árverseny spiráljába, ahonnan nehéz kimászni. Gyakran akciókkal és alacsony árakkal próbálnak ügyfeleket szerezni. Ez a stratégia azonban a profit kárára megy, hiszen így csak bevételt generálnak, nem nyereséget. Az életképes árrésnek van egy pontos rendszere, aminek kialakítása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egy cég hosszú távon eredményes legyen és terjeszkedni tudjon.

KISZÁMÍTHATATLAN ÜGYFÉLSZERZÉSI FOLYAMATOK

A vállalkozások nagy része küzd azzal, hogy új ügyfeleket találjon, és gyakran csak drága hirdetési költségek árán érnek el eredményeket. Az ügyfeleket nem megtalálni kell, hanem megszerezni. A vevők nem tűntek el a piacról – csak éppen máshol költik el a pénzüket. A kiszámítható ügyfélszerzési stratégiák hiánya hosszú távon életképtelenné tesz egy céget.

Mi sodorja a cégvezetőket
egy modern rabszolgasorba?

A tehetséges és szorgalmas emberek a saját természetes intelligenciájuk és erejük révén építik fel vállalkozásukat. 

Ez teljesen rendben van, azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy egy bizonyos szint elérése után a fejlődés akadályokba ütközik – gyakran olyan tényezők miatt, amelyeket a vezető nem ismer vagy nem vesz figyelembe.

Ez nem azt jelenti, hogy a vezető rossz képességű, hanem csak hiányzik egy-két olyan összetevő, aminek köszönhetően el lehet érni, hogy ne kerüljön annyi energiába fenntartani a céget.

Egy cégvezető gyakran érezheti azt, hogy nem tudja elérni azokat a sikereket, amelyeket eredetileg kitűzött maga elé. Időnként előfordulhat, hogy úgy érzi, legszívesebben otthagyná az egészet. Hiszen nem azért kezdett el vállalkozást építeni, hogy ő legyen az, aki a legtöbb időt tölti bent, miközben a legkevesebb ideje jut a családjára.

Ezek a gondolatok gyakran óriási teherként nehezednek az emberre, és nem egyszerű megtalálni a kiutat ebből a helyzetből.

Valójában 3 kérdést kell tisztázni:

1. Honnan ismerheti fel egy túlhajszolt cégvezető, hogy mivel érdemes először foglalkoznia a tehermentesítés érdekében?

2. Hogyan tudja egy vállalkozás a meglévő rendszereit úgy stratégiába foglalni, hogy azok ne plusz terhet, hanem valódi fejlődést hozzanak?

3. Hogyan hozhat létre egy vezető olyan működési alapot, amely lehetővé teszi, hogy ne a folyamatos stressz, hanem a kiegyensúlyozott növekedés legyen a középpontban?

A „Fejfájás-csillapító cégvezetőknek" online képzést azért hoztuk létre, hogy a következő időszakban kevesebb stresszel és jóval több profittal működhessenek a vállalkozások.

Ez az előadás nem a plusz terhekről szól, hanem arról, hogy a profit növeléséhez új stratégiai nézőpontot kapjanak a cégvezetők, miközben csökkentjük a rájuk nehezedő terheket.

Itt NEM látszat van, hanem azt kapod, amit látsz.

Itt NEM száraz elméletet kapsz, hanem gyakorlatban bevált eszközöket.

Mellébeszélés HELYETT eset-tanulmányokkal támasztjuk alá a mondanivalónkat.

1 nap – 5 meghatározó cégvezető! Ismerj meg néhány képességet az ügyfélszerzéshez, a profitnöveléshez, és a tehermentesítéshez!

Oláh Tamás

Business Masters alapító

Élet a mókuskeréken túl, avagy ne légy problémamegoldó kisiparos

A NAP HÁZIGAZDÁJA:

35 éves vállalkozói életútjának és a 17 éves tréneri pályafutásának köszönhetően összefüggéseiben értette meg a cégvezetés és értékesítés rendszereit.

Ma már csapatával üzleti tréningekkel segíti a cégvezetőket, vállalkozókat és értékesítőket stabilabb cég, nagyobb bevétel és nyugodtabb élet felépítésében. Nemcsak elméleti tudással, hanem gyakorlati vezetői készségekkel is támogatja ügyfeleit, hogy hatékonyabban kezeljék a vezetői kihívásokat és a cégük növekedését.

Több mint 20.000 tréning résztvevővel a háta mögött pontosan tudja, hogy a vezetőknek nem megmondó emberekre és plusz terhekre van szükségük, hanem valódi támogatásra és gyorsan beépíthető rendszerekre. Ezeket fogja bemutatni ezen az előadáson.

Végvári Tibor

Hungarian Sales Summit tulajdonos

Építs profitáló kapcsolati hálót
- akár a nulláról

Tibor egy igazi kreatív ötletember, aki több mint 15 éves tapasztalatával bizonyította, hogy a legmerészebb ötletekből is sikeres márkák születhetnek.

Pályafutását az RTL Klubnál kezdte, ahol több sikerprodukciót erősített, ezt követően a Rádió Face igazgatója lett, majd a TV2 Frizbi című műsor főszerkesztője, amit Hajdú Péterrel vezettek be magyar médiapiacra. Számos magyar márkának az ötletgazdája. Most pedig ő szervezi a “Hungarian Sales Summit” rendezvényt, ami az értékesítés szuperkonferenciája.

Ha valaki, akkor Tibor tudja hogyan lehet minimális költségvetéssel olyan hírverést csinálni egy vállalkozás körül, hogy a média keresse meg a céget, és ne fordítva. Előadásában elmondja, hogyan alakítsunk ki kapcsolatokat új, számunkra ismeretlen emberekkel és hogyan lehet bekerülni bizonyos “körökbe”, hátrahagyva a “névjegykártya-osztogató” networking eseményeket.

Szöllősi Tamás

Tóalmási Manukfaktúrák tulajdonos, Brand Mentor

Ne nyírd ki a profitod, árazz jól

Tamás már a 2000-es évek elején, egy több mint 10 milliárd forint éves árbevétellel rendelkező céget épített fel, ami közel 500 munkavállalónak biztosított stabil hátteret. Ez volt a Jégcsillag Kft., amit később egy másik nagyszabású projekt követett: a Lotus Cleaning, ami otthoni autóápolási termékeket forgalmazott. Nem csak nulláról építette fel a márkát országos ismertségig, hanem egy teljesen új szegmenst vezetett be a magyar piacra ezzel.

2021-ben a céget eladta, és belevágott az utolsó, egyben legnagyobb projektjébe: a Tóalmási Kolbász Manufaktúrákba!

Sosem az alacsony áraival tűnt ki a piacon, hanem az erős pozicionálásával és a minőségi termékeivel. Ő ennek a nagymestere. Tamás az előadásában bemutatja, hogyan lehet kolbászból a kerítés.

Novák Ferenc

gyereknevelés.hu alapító
és tréner

Hogyan alakíts ki egyensúlyt az üzlet és a család között?

Ferenc több mint 40 éves tapasztalatával nemcsak gyereknevelési specialista, hanem a harmonikus vezetői szemlélet kialakításának szakértője is. 

Tanárként és pedagógiai viselkedéskutatóként eddig több száz családnak és vállalkozásnak segített abban, hogy a stresszes mindennapok helyett kiegyensúlyozott, támogató környezetet teremtsenek maguk körül.

Emellett az “Örömteli nevelés” című könyv szerzője és évek óta építi a @gyerekneveles TikTok oldalt, ahol a több mint 110.000 követőjüknek folyamatosan értékes és használható megoldásokat adnak rövid videók formájában.

Sokan nem tudják, de Ferenc egy sikeres vállalkozás büszke tulajdonosa, amelyet olyan magas szintre fejlesztett, hogy ma már egyáltalán nem foglalkozik a cég operatív feladatival, hanem teljes erővel a küldetésén dolgozhat, hogy az emberek – akár szülők, akár vezetők – a legjobbat hozzák ki magukból és azokból, akikért felelősséget vállalnak. 

Semmiképpen se hagyd ki az előadását, mert arról beszél, amit ő már átélt és megcsinált a való életben is.

Baranyai Örs

Follow Marketing tulajdonos

A cégek hanyatlásának oka: az unalmas marketing

Asszisztensként kezdte pályafutását a Follow Marketingnél, majd évről évre emelkedett a ranglétrán, míg már ügyvezetőként irányította a céget. 2023 januárjában megvásárolta a céget az előző tulajdonostól, és új irányt adott a vállalkozásnak.

Vezetése alatt a Follow Marketing dinamikusan fejlődött: sikerült egy 30+ fős csapatot felépíteni, havi 120+ ügyfelet kiszolgálni és az árbevételt közel 400%-kal növelni, mindössze 2 év alatt. 

Örs és csapata átformálta azt, amit eddig a marketingnek hívtak, mert tudják: elköltheti valaki a világ pénzét is, ha unalmas és sablonos a kommunikációja. Ha igazán meg akarod szerezni a piacod figyelmét, ne hagyd ki az előadását.

Németh Netti

PR és Marketing stratéga, Tréner “Oláh Tamás jobb keze”

Tartsd fent az ügyfeleid figyelmét... vagy búcsúzz el tőlük örökre!

Netti a Business Masters csapatának egyik kiemelkedő tagja, aki PR- és marketingstratégaként a „Brand Masters” program vezető trénere. Az elmúlt években közel 1000 vállalkozónak segített felépíteni olyan márkákat, amelyek nemcsak bevételt, hanem országos ismertséget is hoztak.

Netti nemcsak oktatja, hanem a gyakorlatban is alkalmazza azokat a módszereket, amelyekkel nagyságrendi növekedést érhetsz el. Segít, hogy a céged értékeit láthatóvá tedd, és olyan vonzó márkát építs, amely méltó ahhoz, amit képviselsz.

A képzés díjmentes,
viszont regisztrációhoz kötött!

nap
óra
perc
mp

Jelentkezés

*-al jelölt mezők kitöltése kötelező
[Kérlek, kizárólag akkor töltsd ki ezt, ha valós, már létező cégnevet adsz meg. Ennek a mezőnek a kitöltése nem kötelező.]



Valamit be kell vallanunk!

Nem hisszük, hogy az a megoldás a problémákra, ha egy cég működését, rendszereit felrúgjuk.

Éppen ezért ez nem is szándékunk, hiszen ha valaki felépített egy vállalkozást, ami pénzt termel, akkor kétségkívül valamit jól csinál.

Nekünk nem azok az ügyfeleink, akik azt várják el tőlünk, hogy megmondó emberként szétrúgjuk az általuk már felépített rendszereket és beleokoskodjunk a működésükbe. Nem is szoktuk ezt tenni.

A képzéseink célja, hogy megkeressük a cég gépezetének kevésbé olajozott, hibás alkatrészeit, amiket aztán egy működő elemmel helyettesítünk, ami még eredményesebbé tudja tenni a működését.

Ez azt jelenti, hogy olyan adatokat adunk át, amelyekkel ki lehet egészíteni a már jól összerakott megoldásokat.

Kérdésed maradt? Megválaszoltuk!

Miután kitöltötted az űrlapot, az e-mail címedre elküldjük neked a tájékoztató levelünket, amely a jelentkezéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz.

A képzésről készítünk felvételt, ami 72 órán keresztül visszanézhető lesz. Így, ha nem tudsz élőben részt venni rajta, akkor is érdemes jelentkezned.

Viszont, annyit elárulunk, hogy minden résztvevőnek, aki élőben jelen lesz az online képzésen, annak meglepetéssel készülünk.

Nyugodtan keresd bármilyen felmerülő kérdés esetén az ügyfélszolgálatunkat! 🙂

hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038

résztvevő a képzéseken
0 +
Év cégvezetési tapasztalat
0 +
Év tréneri tapasztalat
0 +
megírt könyv
0 +

A képzéseinket azoknak a vállalkozóknak és cégvezetőknek ajánljuk, akik

hajlandóak pénzt, időt és energiát áldozni a szintlépésért cserébe, nem csak arra várnak, hogy a semmiből az ölükbe pottyan a siker!

fejlődni és növekedni akarnak, készen állnak kihozni a maximumot a cégükből!

etikusan dolgoznak, nem másokat kihasználva, lehúzva akarnak gyarapodni!

nem elégednek meg a jelenlegi eredményeikkel, nagyságrendet szeretnének váltani!

hatékonyabbá akarják tenni a folyamataikat, hogy ugyanannyi munkával több pénz maradjon az asztalon.

Nem ajánljuk a jelentkezést azoknak a vállalkozóknak, és cégvezetőknek, akik

egyetlen alkalom után azt várják, hogy képesek lesznek végtelen pénzt varázsolni.

nem akarnak szintet lépni, megelégszenek a jelenlegi eredményeikkel.

úgy gondolják, ők mindent tudnak és az átadott tudást nem hajlandóak beépíteni a gyakorlatba.

nem tudnak hosszútávban gondolkodni és egyetlen tréning naptól várják az áttörést.

a régi módszerek szemüvegével nézik a képzéseinket és a hasonlóságot kutatják.

Valódi eredmények, valódi vezetőktől

Karcagi Péter

Cogitate Games Kft. tulajdonosa

Simon Zsuzsa

SALIX’95 Kft. társtulajdonosa

Kocsi László

Rapidnyomda.hu Kft társtulajdonosa

Ismerd meg Oláh Tamást, a Business Masters alapítóját és a képzés trénerét!

Oláh Tamás vagyok, a Business Masters alapítója.

1990-ben alapítottam az első vállalkozásomat, és azóta végigjártam minden mélységet, megküzdöttem minden kihívással, amivel csak lehetett. Így pontosan tudom mi az, ami az életben tényleg működik

Mérnöki gondolkodásomnak köszönhetően összefüggéseiben akartam megérteni a cégvezetés és az értékesítés rendszereit. Az évtizedek alatt szerzett tapasztalatok, megfigyelések és gyakorlati próbák eredményeként állt össze egy olyan rendszer, amely képes átlépni a hagyományosság korlátait és amivel eredményességet és hatékonyságot lehet vinni a cégek életébe.

Mára több, mint 20.000 ember vett részt a képzéseimen. Számomra fontos, hogy az ügyfeleimet nem cég méret alapján válogatom, hanem az alapján, kiben mekkora a szándék a valódi terjeszkedésre

Pontosan tudom, hogy a cégvezetőknek nem megmondó emberekre van szükségük, hanem valakire, aki megérti a nehézségeiket és nem a magas lóról beszél nekik, hogy mit kéne csinálni, hanem valakire a segítő jobbot és támogatást nyújt a vezetői magányban.

"Küldetésünk: Üzleti mesterképzéseken keresztül segíteni a vállalkozókat és cégvezetőket abban, hogy egy gazdaságilag eredményesebb céget építsenek, ahol a munkatársak jól érzik magukat, a vezető pedig egy nyugodtabb életet tud élni. "