fbpx
legyenek biztonságban a céges pénzügyeid!
Díjmentes, online üzleti előadás cégvezetők és olyan vállalkozók számára, akik változó környezetben egy biztonságos céget akarnak építeni!

Vállalkozóként folyamatosan egy kulcskérdés az, hogyan lehet nagyobb pénzügyi stabilitást elérni és több bevételre szert tenni.

Kevesen vannak azok, akik megelégszenek egy átlagos bevételi szinttel vagy a stagnálással, hiszen a mai gazdasági helyzetben erre nem lehet alapozni.

A csökkenő bevétel pedig egyenes veszély helyzetet eredményez. Így a megoldás a stabilitásra a terjeszkedés. A terjeszkedés pedig megköveteli a bevétel növekedését, ezen belül is a profit maximalizálását.

Hiszen a pénzügyi sikerrel együtt jár az is, hogy a cégvezető stabilabb lesz, egy kicsit kevesebb stressz fogja nyomni a vállát, a munkatársainak pedig jobb körülményeket és életszínvonalat tud biztosítani.

Ha valaki nem stagnál, hanem folyamatosan halad előre és többet termel, az egy magasabb szintű életvitelt eredményez, ami kicsit kevesebb aggodalmat, de több öröm tartogat.

A pénz néha a legjobb fájdalomcsillapító tud lenni, ilyenkor vezetőként egy fejfájást okozó tényezőt kihúzhatunk a listánkról.

Ha pedig a pénzügyi helyzet kezelődik, könnyebb kezelni a többi nehézséget, lehet egyszerűen csak azért, mert több lehetőségünk lesz rá.

Ehhez egy cég gazdasági sikerességén javítani kell. Ez viszont a mai gazdasági helyzetben nem egyszerű.

Sokan kerültek olyan helyzetbe, hogy aggódnak a kiadásaik miatt, hiszen nem termel elég bevételt a cég ahhoz, hogy könnyedén fedezze a fizetnivalókat.

Az sem könnyű helyzet, amikor jelenleg pénzügyileg rendben van a cég, viszont nem tud elegendő tartalékot félretenni ahhoz, hogy stabilitást szerezzen.

Mi a pénzügyi biztonság?

Amikor jóval többet keresel, mint amennyit elköltesz és bőven marad még biztonsági tartaléknak is.

Mi a pénzügyi biztonság?

Amikor jóval többet keresel, mint amennyit elköltesz és bőven marad még biztonsági tartaléknak is.

Ennek az állapotnak az eléréséhez nem tippek és praktikák kellenek, hanem alapvető összefüggések.

Ezen az előadáson elhangzott adatok szinte bármilyen méretű vállalkozás és cég pénzügyeinek kezelésére alkalmasak, mert nem taktikai elemekből állnak, hanem alapvető törvényszerűségekből.

A megszerzett információkat mindenki önmagához és a cégéhez igazíthatja és felhasználhatja, hogy egy pénzügyi stabilitással és biztonsággal rendelkező céget tudjon vezetni.

Erről fog szólni a díjmentes, online üzleti előadásunk – “Legyenek biztonságban a céges pénzügyeid!” címmel.

Ennek az állapotnak az eléréséhez nem tippek és praktikák kellenek, hanem alapvető összefüggések.

Ezen az előadáson elhangzott adatok szinte bármilyen méretű vállalkozás és cég pénzügyeinek kezelésére alkalmasak, mert nem taktikai elemekből állnak, hanem alapvető törvényszerűségekből.

A megszerzett információkat mindenki önmagához és a cégéhez igazíthatja és felhasználhatja, hogy egy pénzügyi stabilitással és biztonsággal rendelkező céget tudjon vezetni.

Erről fog szólni a díjmentes, online üzleti előadásunk – “Legyenek biztonságban a céges pénzügyeid!” címmel.

Jelentkezési információk:

Legyenek biztonságban a céges pénzügyeid! online üzleti előadás

2024. augusztus 29. (csütörtök) 17:30-19:00

Élő, online Zoom webinárium

A képzés díjmentes mindazok számára, akik feliratkoznak a hírlevelünkre és kitöltik a rövid felmérésünket.

A felmérés kitöltése maximum 5 percet vesz igénybe.

Ezen a 1,5 órás díjmentes, online üzleti előadáson el fogod sajátítani az alábbiakat:
A

Hogyan lehet lépést tartani a kiadásokkal és elérni, az ideális pénzügyi biztonságot?

A

Megismertetünk egy olyan alapvető eszközt, amely a legnagyobb összefüggésben áll a bevétel megkeresésével és a pénzügyi sikerekkel.

A

Elmondjuk, hogy milyen tényezők befolyásolják a cégen belüli termelést.

A

Hogyan lehet elérni, hogy a munkatársak többet termeljenek és nagyobb felelősséget vállaljanak a bevételért?

A

Pontos lépésekből álló útmutatót ahhoz, hogyan tervezzük meg a bevétel-kiadások párosát az anyagi stabilitás eléréséhez.

A

Kulcsfontosságú cselekvési tervet, amelyet egy szervezetnek végre kell hajtania ahhoz, hogy megőrizze a hitelképességét és fizetőképes legyen.

Amikor valaki megérti és elkezdi alkalmazni ezeket az összefüggéseket, képessé válik arra, hogy kézben tartsa a cégét és a munkatársait különösebb erőfeszítés nélkül, és egy olyan kevesebb stresszel járó cégvezetői életet alakítson ki, amit a karrierje előtt megálmodott.

Ki fogja tartani az előadást, és milyen eredményeket ért már el az üzleti életben?

Oláh Tamás vagyok, a Business Masters csapatának alapítója.

Az elmúlt 34 évben, amióta vállalkozó vagyok mérnöki gondolkodásomnak köszönhetően összefüggéseiben akartam megérteni a cégvezetés és az értékesítés rendszereit. Ennek köszönhető, hogy az elmúlt 15 évben üzleti tréningeken keresztül segítem a cégvezetőket, vállalkozókat és értékesítőket egy stabilabb cég, nagyobb bevétel és nyugodtabb élet felépítésben.

Nem azok közé a trénerek közé tartozom, akik az egyetemen vagy az internetről tanultak meg céget vezetni. A cégvezetést a saját magam kárán, a saját cégeim építése alatt tanultam meg. Ennek hatására kezdtem el kutatni és kitapasztalni a cégvezetés módszereit, és fejleszteni egy olyan rendszert, amivel eredményességet és hatékonyságot tudok vinni a cégek életébe.

Mára több, mint 20.000 ember vett részt a képzéseimen. Pontosan tudom, hogy a cégvezetőknek nem megmondó emberekre van szükségük, hanem valakire, aki megérti a nehézségeiket és nem a magaslóról beszél nekik, hogy mit kéne csinálni, hanem segítő jobbot és támogatást nyújt a vezetői magányban.

Őszintén, mi értelme van még egy ingyenes képzésnek?
Pontosan tisztában vagyunk vele, hogy az internet tele van mindenféle díjmentes, csalogató anyaggal, amik részinformációkat tartalmaznak egy területtel kapcsolatban.

Nem titkoljuk, nekünk is célunk ezzel, hogy a résztvevők megismerjenek minket és lássák, milyen szolgáltatást és törődést nyújtunk az ügyfeleink számára. A bizalom kiépítése és a segítség elfogadása egy olyan kiváltság, amit nem várhatunk el egy szempillantásra.

Ezen az előadáson lehetőséget adunk arra, hogy tét nélkül betekintés nyerhessenek abba, hogy kik vagyunk mi és hogyan dolgozunk.

Pont ezért, ez nem egy csali termék, hanem egy igazi segítség. Valószínűleg az idő szűkösségéből adódóan nem fogunk tudni mindent elmondani ezzel a területtel kapcsolatban, hiszen az napokat venne igénybe, de amit elmondunk és átadunk az teljes lesz és egy gyors elsősegély csomagot fog tartalmazni ahhoz, hogy a vezető másnap már alkalmazni tudja a hallottakat és nagyobb nyugalmat vigyen a cégébe.

Olvasd el az ügyfeleink visszajelzését!

"Fantasztikus tudással, felkészültséggel, kedvességgel, segítőkészséggel találkoztam a Business Masters által szervezett és tartott tréningeken. Lehetőség van csoportos és személyes mentorálásra is, személyre szabottan tudnak támogatást adni, amivel garantált a fejlődés. Köszönöm, hogy nálatok tanulhatok! Szívből ajánlom mindenkinek!"

(Kiss Krisztina – Ködmön Könyvelőiroda Kft. tulajdonosa és a 2023-as Leader of the Year – Év női cégvezetője kategória nyertese)

"A Business Masters képzésére először kíváncsiságból ültem be. Kíváncsi voltam, hogy mit tudnak adni, ami más. Azóta már az összes képzésükre előfizettem a mentorprogramokkal együtt. Olyan tudást adnak, amit csak követni kell. Ami még fontos számomra, hogy vannak gyakorlónapok is, ahol még jobban el tudjuk mélyíteni a hallottakat. Gyakorlatias képzést és ma használható tudást kapunk. Kíváncsian várom a mentorprogramot is, ami hamarosan indul. Eddigi tapasztalataim alapján csak ajánlani tudom a Business Masters csapatát."

(Hamsovszki Ildikó – Könyvelőiroda tulajdonos)

“Oláh Tamás képzésein sajátítottam el, hogy miként értékesítsek eredményesen és etikusan. A tanultaknak köszönhetően folyamatosan növekedett a bevételem. Átlagos értékesítőként érkeztem Tamás első képzésére, mára már saját cégemet vezetem és egyik évről a másikra ötszöröztem a vállalkozás eredményét. Illetve pár héttel ezelőtt megnyitottuk új, örök panorámás irodánkat Budapest szívében, ahol a csodás kilátáson túl az értékesítőim eredménye is folyamatosan emelkedik. Ennek oka, hogy a saját értékesítő csapatom szintén Tamásnál tanulja az értékesítést. Mondhatom úgy is, hogy nálunk egy új munkatárs betanulásának elengedhetetlen része a képzés. Tamásnak köszönhetően folyamatosan olyan célokat érek el, amelyekről gyerekkoromban álmodni se mertem és csak filmekben láttam hasonlót.”

(Bálint Norbert – a Pályázatnekem.hu tulajdonosa)

"Több éve értékesítek és rá kellett jönnöm arra, ahhoz hogy lépést tudj tartani a piaccal fejlődnöd kell, ha az eredményeden változtatnál akkor változtatnod kell azon is, ahogyan csinálod a dolgaidat. Ajánlás alapján, ekkor találtam meg a lehetőséget, hogy Oláh Tamásnál tanulhassak. A képzés közepére rá kellet jönnöm hogy amit eddig értékesítésnek hittem az kapálózás volt az ügyfelek után. Rengeteg új dolgot tanultam, sokkal jobban értem az ügyfeleimet, sokkal jobban látom hogy merre kell elinduljak egy bizonyos kifogás esetén. A bevételem és az eladásaim is megnőttek, amihez mindenképpen a tréningek köthetőek. Sok sikeres vállalkozó ismerősöm és én is úgy gondoljuk Magyarország legprofibb értékesítési tréningje és trénere a Business Masters és Oláh Tamás!"

(Kovács Máté – Solar Express értékesítési vezetője)

“Olyan átfogó rendszer alapjait ismerhettem meg, ami bizakodással tölt el, hogy én is képes leszek megtanulni és a gyakorlatban hatékonyan alkalmazni az értékesítés és kommunikáció fogásait.”

(Simon Zsuzsa – gyógyszertár tulajdonos)

"Értékesítés. Boldog és boldogtalan egyaránt megtalálható az értékesítő szakemberek, trénerek, coach -ok és megmondó emberek között. A jóember (te) pedig döntse el, hogy merre menjen. Én se voltam ezzel másképpen… Tamásról röviden, 5 év távlatában: Végre egy teljeskörű és megalapozott tudású vezető, akit jól esik követni, mert hiteles. Mérnöki szemmel teszi érthetővé és észrevétlenül viteti be veled a hétköznapjaidba azt a tudást, amire mindig is vágytál. És mindig ad egy kis pluszt, amire nem is számítasz. Szerintem a legegyszerűbb, ha megnézed az Adorján Renova sikereit. Annak jó része Tamásnak köszönhető."

(Adorján Zoltán – az Adorján Renova ügyvezetője)

"A Business Masters képzései nagyon sokat segítettek jobban megérteni az ügyfeleket, a vágyaikat, problémáikat és saját sokszor nem valós kifogásaikat, amiket régen megoldani akartam és kudarcot is vallottam. Ez fárasztó volt és az ügyfelek is menekültek előlem. Mostmár helyén kezelve a Tamástól tanult technológiát könnyedén, termesztés módon megy végbe az értékesítés. Az emberek már nem menekülnek előlem, hanem újra megbíznak es ajánlanak is. Emellett "magázó" ingatlanosból a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa lettem, ami Tamás nélkül nem sikerülhetett volna. Számtalan képzésen részt vettem, mindegyiktől több és jobb lettem, az emberek felé is nagyobb segítséget tudtam nyújtani, csak ajánlanak tudom. Aki még nem volt a képzésen, akkor kezdje el egy kisebbek vagy, ha gyorsabban akar haladni, akkor csinálja úgy mint én, a legnagyobb képzésekkel kezdje. Hála és köszönet Oláh Tamásnak és csapatának!"

(Szabó Béla – a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa)

"Oláh Tamást 2008-ban ismertem meg. Nagyon megtetszett az, hogy műszaki oldalról közelítette meg a lezárást. Előtte kínai volt, amit olvastam, vagy hallottam erről a területről. Minden egyes előadásán hallottam egy olyan kulcs mondatot, amivel egyet tudtam érteni és ki tudtam próbálni, hogy ez milyen módon lenne a mi családi vállalkozásunkban. 2021-ben a márkaépítés komolyabban kezdett érdekelni, és akkor kezdtem el Tamáséknál ezt a területet is megtanulni. Rájöttem, hogy nem fog működni, ha nem egységként tekintek erre is. A márkaépítés nem működik, ha nem alkalmazom a lezárás lépéseit. Csak ajánlatni tudom Tamásék képzéseit, menj el és nézd meg Te is. Én is egy ilyen 1 napos képzésen ismertem meg Tamást."

(Bánovics Tamás – Festékpalota.hu ügyvezetője)
Az előadás rövid lesz és tömör. Semmi rizsa, csak igaz adatok és a valós segítség.
Jelentkezési információk:

Legyenek biztonságban a céges pénzügyeid! online üzleti előadás

2024. augusztus 29. (csütürtök) 17:30-19:00

Élő, online Zoom webinárium

A képzés díjmentes mindazok számára, akik feliratkoznak a hírlevelünkre és kitöltik a rövid felmérésünket.

A felmérés kitöltése maximum 5 percet vesz igénybe.

Mi a jelentkezés menete?
Miután kitöltötted a rövid felmérésünket, az e-mail címedre elküldjük neked a tájékoztató levelünket, amely a jelentkezéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz.

Ha pár órán belül nem érkezik meg hozzád az e-mail, kérlek írj az ügyfélszolgálatunknak egy levelet: hello@businessmasters.hu

Mi történik, ha nem tudok ott lenni a képzésen?
A képzésről készítünk felvételt, ami 72 órán keresztül visszanézhető lesz. Így, ha nem tudsz élőben részt venni rajta, akkor is érdemes jelentkezned és kitöltened a felmérést.
Miért ingyenes az előadás?
Egy vállalkozás felépítése sokszor magányos folyamat. A cégvezetők gyakran érezhetik magukat egyedül, az értékesítők pedig sokszor érzik úgy, hogy túl nagy felelősség nyomja a vállukat. A bizalom kiépítése és a segítség elfogadása egy olyan kiváltság, amit nem várhatunk el egy szempillantásra. Ezen az előadáson lehetőséget adunk arra, hogy tét nélkül betekintés nyerhessenek abba, hogy kik vagyunk mi és hogyan dolgozunk.
Kérdésem van! Kihez fordulhatok?
Keresd bármikor bizalommal az ügyfélszolgálatunkat:
hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

 

Adatvédelmi nyilatkozat

 

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Összes tiltása
Összes engedélyezése