VALAMI HIBA TÖRTÉNT!
Sajnos sikertelen volt a fizetés, így meghiúsult a jelentkezésed.Kérlek, ismételd meg a jelentkezésedet!
Miért lehet sikertelen a fizetés?
1./ ELÍRTAD – Véletlenül elírtad a bankkártya adatokat, vagy az ellenőrző kódot! Csak kattints lent a nagy zöld “Fizetés Újraindítása” gombra.
2./ NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON – lépj be a bankodba és ellenőrizd. Lehet vontak le a bankszámládról egy olyan tételt, amire nem is számítottál. Tegyél rá pénzt a bankodban vagy utalj rá, majd kattints lent a nagy zöld “Fizetés Újraindítása” gombra.
3./ TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET – lehet alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet, hogy ma már fizettél máshol is és elfogyott a keret. Lépj be a bankodba és emeld meg.
4./ BANKI MEGERŐSÍTÓ KÓD – a bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben vagy a mobil appodba. Lehet nem írtad be. Lehet nem kaptad meg. Ha még sosem kaptál, akkor hívd a bankod, mert aktiválnod kell. A lényeg, hogy ismételd meg a fizetést a lenti nagy zöld “Fizetés Újraindítása” gombra kattintva.
5./ LEHET ELÍRTAD AZ E-MAIL CÍMED? – biztonsági okokból a bank ellenőrzi a megadott adatokat és ha nem stimmelnek, akkor elutasítja a fizetést. Kattints a nagy zöld gombra és ellenőrizd a bevitt adatokat.
Bármely gond vagy kérdés esetén, írj nekünk nyugodtan a hello@businessmasters.hu -ra vagy keress minket a 06 70 850 5038 telefonszámon.
Üdvözlettel: Oláh Tamás és a Business Masters csapata
Nem látod az emailjed között a levelünket?
Ez már csak azért is jó, mert így egyetlen fontos információról sem fogsz lemaradni, mindenről első kézből fogsz értesülni!