A második 2 napban pedig készség szintre fejlesztjük a videós tartalmak készítését, hogy ne egy időrabló tevékenység legyen, hanem egy hatékony és gyors folyamat.
A TIKTOK EGY NEHÉZ TEREPNEK TŰNHET, EGÉSZEN ADDIG, AMEDDIG NEM ÉRTIK MEG A MŰKÖDÉSÉT.
Az online jelenlét ma már nem egy lehetőség, hanem elvárás a cégek életében. A közösségi média pedig egy olyan erős eszköz a PR, marketing és értékesítés hármasában, amivel ma már sikeres vállalkozásokat lehet felépíteni (a nulláról). Emellett pedig havi szinten is akár több milliós, tíz milliós bevételeket tud termelni, ha az ember jól használja.
Sokan erre teherként tekintenek és egy időrabló gépezetnek látják, de nem kell annak lennie, ha megtanuljuk okosan a javunkra fordítani.
VIDEÓ – sokaknak már ettől a szótól összeszorul a gyomruk.
Ekkor még nem is beszéltünk a
- kamera előtti beszédről,
- a videók felvételéről,
- a videóvágásról,
- a negatív kommentekről,
- és arról, hogy “Mit gondol majd a falu népe?”
- …meg persze arról, hogy ez mennyi időt vesz el.
Ezek teljesen érthető megállítások.
Tapasztalataink azt mutatják, hogy nem az a lényeg, hogy az elején mekkora nehézségekkel jár egy új eszköz kitanulása és megértése, hanem az, hogy mennyit lehet belőle a nap végén profitálni.
Van remény, ezt lehet természetessé tenni és készség szintre fejleszteni.
Később ráeszméltek, hogy ez a platform lesz a sikerük kulcsa.
Összességében az a pénz, amit az ügyfeleink kerestek ezzel a platformmal, már 8 számjegyben mérhető. Nem ritka, hogy valaki egy TikTok videóval több új ügyfelet vonz be a vállalkozásába, mint más több százezer forintos hirdetésekkel. Sőt, ügyfeleink között szerepel olyan művész is, aki országos ismertséget ért el a jól felépített TikTok videóinak köszönhetően.
Mi nem azzal foglalkozunk, hogy felduzzasszunk egy TikTok oldalt, ami sok követővel rendelkezik, ám nap végén NULLA eredményt hoz a vállalkozásnak. A mi stratégiánk hosszútávú és kifizetődő megoldást ad arra, hogy az ismertség a pénzzel párosuljon.
Ezt csak tinik használják!
Érthető felvetés. A TikTok felhasználók 75%-a már elmúlt 18 éves ami azt jelenti, hogy fizetőképes, potenciális ügyfelek találhatóak a platformon.
Itt csak énekelnek és táncolnak az emberek!
Ebből nem lehet pénzt keresni!
A tiktok pedig jelenleg erre a legerőteljesebb felület.
A TikTokot már több, mint 3 milliárdan töltötték le, így jelenleg ez az egyik legnépszerűbb közösségi platform a világon.
Hazai viszonylatokban is rendkívül felkapott lett a TikTok, az aktív magyarországi közönsége mára meghaladja a 3 millió főt.
A felhasználók 75%-a már elmúlt 18 éves, ami azt jelenti, hogy fizetőképes potenciális ügyfelek találhatóak meg rajta.
Átlagosan napi 66 percet töltenek el az alkalmazáson, ez annyira kiemelkedő, hogy egyik másik platform se ér a nyomába.
Ezen az oldalon lehet elérni a legkönnyebben, a leggyorsabban és a legnagyobb számban FIZETETT HIRDETÉS NÉLKÜL az embereket.
Ezt a gátat viszont áttörtük és belevágtunk a TikTok oldalunk építésébe, hogy valós időben meg tudjuk mutatni, hogyan épül fel nulláról egy TikTok fiók és esettanulmány szinten figyelni lehessen az építkezésünket. Ez egy fajta referencia is arra, hogy nem csak az érhet el kiemelkedő sikereket, aki már 2 éve elkezdte és könnyen fogyasztható témát képvisel.
Fél év alatt egy közel 12.000 követővel rendelkező oldalt építettünk fel és 100.000 kedvelést kaptunk a tartalmainkra. Ezt mind úgy értük el, hogy végig üzleti témában posztoltunk értékesítőknek, cégvezetőknek és vállalkozóknak.
Kövess be minket és nézd meg a saját szemeddel: @businessmasters.hu néven találsz meg minket.
Hogyan illeszd be a marketingstratégiádba a TikTokot?
A TikTok, mint az egyik legerősebb PR eszköz.
A TikTok alapjai - hogyan tedd össze a profilodat úgy, hogy valóban professzionális megjelenést tükrözzön.
Légy az algoritmus barátja!
A százezres megtekintésű videók titkai
Konkrét esettanulmányok
Videógyártás a gyakorlatban (eszköz használat, videóvágás, feliratozás)
Videók elemzése. Miért működött vagy éppen miért nem működött az adott tartalom?
Akkor is hasznos lesz a képzés, ha a kivitelezési folyamatokban nem fog részt venni az illető, mert a stratégiát és az alapelveket, amin keresztül felépül a rendszer, muszáj értenie annak is, aki kontrollálja és annak is, aki gyártja a tartalmat.
Ha valaki már gyárt tartalmat a TikTokra, de nem érti miért nem működnek a videói és hozzák azokat a számokat, amiket lát másoknál, itt megkapja a választ a kérdéseire.
Németh Netti vagyok, PR és Marketing stratéga, a “Brand Masters” program vezető trénere.
A Business Masters csapata 16 éve nyújt segítséget, olyan cégvezetőknek és vállalkozóknak, akik változó gazdasági helyzetben is terjeszkedni akarnak. Közösen új rendszerbe tettük a PR és marketing eddig oktatott módszereit, és 3 évvel ezelőtt megalkottuk a “Brand Masters” programot.
Ezalatt az idő alatt közel 1000 résztvevő vett részt a programunkon és azok, akik a gyakorlatba is megvalósították a tanultakat, nagyságrendi növekedést tudtak elérni.
Az általam készített stratégiákkal az ügyfeleim nem csak bevételre, hanem (akár) országos ismertségre tettek szert. Ennek köszönhető, hogy az ügyfeleim között szerepelnek művészek és közszereplők is, illetve a 2023-as év “Leader of the Year – Az év női cégvezetője” kategória nyertese.
Célom, hogy segítsek az ügyfeleimnek elérni, hogy megmutassák a nyilvánosságnak azokat az értékeket, amikkel rendelkeznek és ezzel felépítsenek egy vonzó márkát, ami méltó ahhoz, amit képviselnek.
Sápi Domán vagyok az ESD Content Kft. kreatív tartalomgyártó ügynökség tulajdonosa.
Az elmúlt másfél évben felépítettem az ország egyik legnagyobb és legeredményesebb short-form tartalomgyártó csapatát, akikkel havi szinten több, mint 400 rövid formátumú tartalmat készítünk ügyfeleinknek.
Egyedül indult minden az ingyen munkákkal, gyakorlással.. és a mai napig folyamatos tanulással, ahol olyan cégeknek készítjük a videós tartalmait, mint például a Starbucks Magyarország, BalázsKicks, Bamba Marha, Teletál, Török Dávid az ország legkövetettebb ingatlanosa, Balogh Levente és Pachert Balázs közös cége a Zord, Tuan és még sokan mások.
Célom, hogy egy ügyfélközpontú, eredményes szolgáltatással és a minőségi videós tartalmakkal egy magasabb bevételhez tudjuk segíteni azokat a cégeket, akik megbíznak minket.
Az elmúlt években több ezer TikTok videót készítettem, amelyek sok 10 millió emberhez értek el.
Nem vagyok a legkövetettebb ember az országban, de azt tudom, hogyan lehet valaki jó barátja a TikToknak, aminek köszönhetően sok pénzt fog keresni.
ÜGYFELEINK
Üzleti sikerek a TikTokon
2024. szeptember 9-10. (hétfő-kedd) 10:00-17:00
Alphasonic Üzletház
1044 Budapest, Ipari Park utca 8.
3-4. nap (gyakorlat és videókészítés):
2024. szeptember 17-18. (kedd-szerda) 10:00-17:00
Alphasonic Üzletház
1044 Budapest, Ipari Park utca 8.