Vezetőként ne terheket gyűjts, hanem eredményeket
Vezetőként ne terheket gyűjts, hanem eredményeket
Díjmentes online üzleti képzés
Valódi sikertörténetekkel, tapasztalt vendégelőadókkal: a sikeres ügyfélszerzés, árazás és a kiegyensúlyozottabb vezetői élet titkairól. Káoszmentesítő gyakorlatban bevált módszerek a kis- és középvállalkozások vezetőinek.
A régen meghozott rossz döntések, amelyek nem hozták a tervezett eredményeket, gyakran elveszik a vezetők kedvét attól, hogy új dolgokba vágjanak. Nem is csoda – senki sem akarja ugyanazokat a köröket futni újra és újra.
Ilyenkor azzal jönnek a legtöbben, hogy mit kellene megvenni és mit kellene kifizetni, ami majd csodaszerként megváltoztatja a dolgok állását. Sajnos nincs csodaszer. És az sem fogja csillapítani a fejfájást, hogy valamiért pénzt adtunk ki. Az igazság az, hogy minél több dolgot vásárol meg az ember, annál több lesz a problémája, hiszen annál több befejezetlen feladat fog tornyosulni előtte.
Kevesen beszélnek arról, hogyan hozzunk döntéseket arról, mivel érdemes először foglalkozni, hogy tehermentesítsük magunkat. Pedig ez a kulcs.
A finomhangolásokon múlik minden – és a megfelelő stratégia adja meg az alapot ahhoz, hogy egy vállalkozás ne csak működjön, hanem virágozzon. Ez nem a plusz terhekről szól, hanem a tehermentesítésről.
A jól szervezett működési alap és egy összetartó csapat nélkül a vezetők csak álmodhatnak a nyugodt vezetői életről. Enélkül a teher mindig a vezető vállát fogja nyomni, ő fog éjszakákon keresztül dolgozni és valószínű, hogy ő fogja a legkevesebb időt tölteni a családjával. Mindeközben tehetetlenül figyeli, hogy más cégvezetők miért tudnak egy szabad életet élni.
Könnyű belekeveredni az árverseny spiráljába, ahonnan nehéz kimászni. Gyakran akciókkal és alacsony árakkal próbálnak ügyfeleket szerezni. Ez a stratégia azonban a profit kárára megy, hiszen így csak bevételt generálnak, nem nyereséget. Az életképes árrésnek van egy pontos rendszere, aminek kialakítása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egy cég hosszú távon eredményes legyen és terjeszkedni tudjon.
A vállalkozások nagy része küzd azzal, hogy új ügyfeleket találjon, és gyakran csak drága hirdetési költségek árán érnek el eredményeket. Az ügyfeleket nem megtalálni kell, hanem megszerezni. A vevők nem tűntek el a piacról – csak éppen máshol költik el a pénzüket. A kiszámítható ügyfélszerzési stratégiák hiánya hosszú távon életképtelenné tesz egy céget.
A tehetséges és szorgalmas emberek a saját természetes intelligenciájuk és erejük révén építik fel vállalkozásukat.
Ez teljesen rendben van, azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy egy bizonyos szint elérése után a fejlődés akadályokba ütközik – gyakran olyan tényezők miatt, amelyeket a vezető nem ismer vagy nem vesz figyelembe.
Ez nem azt jelenti, hogy a vezető rossz képességű, hanem csak hiányzik egy-két olyan összetevő, aminek köszönhetően el lehet érni, hogy ne kerüljön annyi energiába fenntartani a céget.
Egy cégvezető gyakran érezheti azt, hogy nem tudja elérni azokat a sikereket, amelyeket eredetileg kitűzött maga elé. Időnként előfordulhat, hogy úgy érzi, legszívesebben otthagyná az egészet. Hiszen nem azért kezdett el vállalkozást építeni, hogy ő legyen az, aki a legtöbb időt tölti bent, miközben a legkevesebb ideje jut a családjára.
Ezek a gondolatok gyakran óriási teherként nehezednek az emberre, és nem egyszerű megtalálni a kiutat ebből a helyzetből.
A sikeres vállalkozás alapja a közösség és a tapasztalatok megosztása
– itt pont erre van lehetőség.
(Őrfalvy Árpád – Ablakszakértő tulajdonosa)
Ez nem egy tömegrendezvény, hanem egy gondosan válogatott üzleti közösség exkluzív online találkozója, ahol a profit növeléséhez új stratégiai nézőpontot kapnak a cégvezetők miközben csökkentjük a rájuk nehezedő terheket és egy összetartó közösséghez tartozhatnak.
Az üzlet nemcsak számokról szól, hanem valódi, hosszú távú emberi kapcsolódásokról.
Gyakorlati tapasztalatokon alapuló, azonnal alkalmazható üzleti stratégiák első kézből, valódi szakértőktől.
Néha csak egy mondat kell ahhoz, hogy új irányt vegyen az egész vállalkozásod.
Szembe megyünk azzal, amit eddig tanítottak. Hozzánk a vezetők nem megerősítésekért járnak, hanem új nézőpontokért. Az ügyfeleink elmondása alapján, olyan megközelítésben beszélünk az üzletről, ahogy eddig nem hallották.
Mi nem lépéseket, meg módszereket tanítunk. A tréning résztvevők egy egyedi stratégiai rendszert kapnak, taktikai eszközökkel kiegészítve, valamint egy lézerpontos használati útmutatót ahhoz, hogy meg tudják valósítani azt, amit elterveztek. Ezek után mi csak 2 dolgot várunk el: megértés és gyakorlati alkalmazás.
Ha ezt valaki megérti és gyakorlatba ülteti a cégébe, attól függően, hogy mekkora nagyságrendet mozdít meg, akár többszörözni is tudja a gazdasági eredményeit.
1. Honnan ismerheti fel egy túlhajszolt cégvezető, hogy mivel érdemes először foglalkoznia a tehermentesítés érdekében?
2. Hogyan tudja egy vállalkozás a meglévő rendszereit úgy stratégiába foglalni, hogy azok ne plusz terhet, hanem valódi fejlődést hozzanak?
3. Hogyan hozhat létre egy vezető olyan működési alapot, amely lehetővé teszi, hogy ne a folyamatos stressz, hanem a kiegyensúlyozott növekedés legyen a középpontban?
Itt NEM látszat van, hanem azt kapod, amit látsz.
Itt NEM száraz elméletet kapsz, hanem gyakorlatban bevált eszközöket.
Miért hoztuk létre a Business Masters Birthday napot?
A Business Masters brand születésének évfordulóját ünnepeljük, 17 éve tartotta meg Oláh Tamás az első üzleti képzését, és maga Oláh Tamás is most ünnepli a születésnapját!
Május nálunk ünnepi hónap – és ezt most együtt ünnepeljük!
Ebben a hónapban szinte egymás után ünnepeljük az évfordulókat és születésnapokat, ezért úgy döntöttünk, hogy megosszuk mindezt azokkal, akik nélkül ez nem jöhetett volna létre: a meglévő ügyfeleinkkel és mindazokkal a cégvezetőkkel, akik az online térben követnek minket.
Ezért szervezünk egy különleges, egyszeri online eseményt: egy alkalmat, ahol szeretnénk visszaadni valamit abból, amit az elmúlt évek során kaptunk.
Hiszen, ha ők nem lennének, mi sem ünnepelhetnénk ennyi születésnapot együtt.
Oláh Tamás
Business Masters alapító
35 éves vállalkozói életútjának és a 17 éves tréneri pályafutásának köszönhetően összefüggéseiben értette meg a cégvezetés és értékesítés rendszereit.
Ma már csapatával üzleti tréningekkel segíti a cégvezetőket, vállalkozókat és értékesítőket stabilabb cég, nagyobb bevétel és nyugodtabb élet felépítésében. Nemcsak elméleti tudással, hanem gyakorlati vezetői készségekkel is támogatja ügyfeleit, hogy hatékonyabban kezeljék a vezetői kihívásokat és a cégük növekedését.
Több mint 20.000 tréning résztvevővel a háta mögött pontosan tudja, hogy a vezetőknek nem megmondó emberekre és plusz terhekre van szükségük, hanem valódi támogatásra és gyorsan beépíthető rendszerekre. Ezeket fogja bemutatni ezen az előadáson.
Watsing Dóri
Jövőképes HR Alapítója
Hogyan érheted el, hogy a csapatod ne csak dolgozzon, hanem valóban építse a cégedet? Hogyan találhatod meg azokat az embereket, akik nemcsak munkatársak, hanem az álmaid megvalósítói lesznek?
Vállalkozóként és toborzási szakemberként pontosan tudja miről beszél, amikor a munkaerőpiac kihívásairól tart előadást. Lényeglátásával, szerteágazó iparági tapasztalatával, kendőzetlen őszinteségével kimozgat a patthelyzetekből és egyszerűen beépíthető eszközökkel ad reményt egy jövőképes vállalkozás felépítéséhez.
Watsing Dóri, a hatékonyan működő csapatok felépítésének rocksztárja, pontosan erre ad választ. Ráadásul mindezt nem száraz elméleti tanácsokkal, hanem szemfelnyitogató és szórakoztató stílusban kapod meg.
Kiss Krisztina
Ködmön Könyvelőiroda tulajdonosa
2023-as év női cégvezetője
21 éve alapította meg a Ködmön Könyvelőiroda Kft.-t, amely KKV-k számára nyújt korrekt, precíz számviteli szolgáltatást, illetve cégvezetői képzéseken keresztül segít a tudatos pénzügyi döntésekben.
Immár 11 éve az Adónavigátor mesterkurzus tagja, és amerikai és magyar üzletemberektől tanul. Többek között ez vezette el ahhoz, hogy az egyszemélyes könyvelői vállalkozásból mára egy 9 fős, dinamikusan bővülő irodát épített fel. Eredményeit 2023-ban a Leader of The Year – Az Év női cégvezetője díjjal ismerték el.
Az idei évben az Érd és Környéke Ipartestület felügyelőbizottságának elnökévé választották, emellett alapító tagja az Érdi Vision LIONS Clubnak, ahol aktívan hozzájárul a közösség fejlődéséhez.
Horváth Attila
AZ ÜTŐS AJÁNLATOK SZAKÉRTŐJE
Attila eredetileg építész és mérnök informatikus, aki félidőben Amerikában él, és az üzleti tudását a világ legjobb trénereitől szerezte. Több év kutatás után dolgozta ki azt a módszert, amivel a vállalkozások végre kiemelkedhetnek a piaci zajból, és prémium árakon értékesíthetnek – anélkül, hogy árversenybe kerülnének.
Ma már Magyarországon és az Egyesült Államokban is segít vállalkozóknak ütős ajánlatokat készíteni – olyan ajánlatokat, amik már önmagukban is értéket adnak, és amelyekre az érdeklődők nemhogy nem alkudoznak, hanem azonnal részt akarnak venni a programban. Ez a valódi üzleti áttörés: amikor az ajánlatod elad helyetted.
Attila több mint egy évtizede dolgozik azon, hogy rendszerszinten, kézzelfogható eredményekkel segítse ügyfeleit. Egyénileg dolgozik a vállalkozókkal, és pontosan tudja, hogyan lehet egy ajánlatot úgy összerakni, hogy az ne csak figyelemfelkeltő legyen, hanem valóban megvalósítsa az üzleti álmaidat is.
Ha eleged van a sablonos értékesítési szövegekből és az árérzékeny ügyfelekből, akkor ezt az előadást nem hagyhatod ki.
Németh Netti
PR és Marketing stratéga
Németh Netti vagyok, PR és Marketing stratéga, a Business Masters operatív vezetője.
4 év alatt több ezer vállalkozó vett részt a képzéseimen és azok, akik a gyakorlatba is megvalósították a tanultakat, nagyságrendi növekedést tudtak elérni.
Az ügyfeleim nem követik a tömeget, hanem irányítják a piacot. Mindezt nem csak tanítom, hanem a gyakorlatban csinálom is. Évente 5-6 céget viszek a háttérben, akiket végig mentorálok a márkaépítés rögös útján.
Az általam kidolgozott stratégiákkal nem csak bevételnövekedést értek el, volt aki a 2023-as év “Leader of the Year – Az év női cégvezetője” kategória nyertese lett, volt akit pedig a teltházas Papp László Sportaréna színpadáig juttatott.
Az ügyfeleim elmondása alapján 100%-ban az ellentétét mondom annak, amit eddig tanítottak nekik. Pont ezért érnek el átütő sikereket a versenytársaikhoz képest.
Novák Ferenc
gyereknevelés.hu alapító és tréner
Ferenc több mint 40 éves tapasztalatával nemcsak gyereknevelési specialista, hanem a harmonikus vezetői szemlélet kialakításának szakértője is.
Tanárként és pedagógiai viselkedéskutatóként eddig több száz családnak és vállalkozásnak segített abban, hogy a stresszes mindennapok helyett kiegyensúlyozott, támogató környezetet teremtsenek maguk körül.
Emellett az “Örömteli nevelés” című könyv szerzője és évek óta építi a @gyerekneveles TikTok oldalt, ahol a több mint 110.000 követőjüknek folyamatosan értékes és használható megoldásokat adnak rövid videók formájában.
Sokan nem tudják, de Ferenc egy sikeres vállalkozás büszke tulajdonosa, amelyet olyan magas szintre fejlesztett, hogy ma már egyáltalán nem foglalkozik a cég operatív feladatival, hanem teljes erővel a küldetésén dolgozhat, hogy az emberek – akár szülők, akár vezetők – a legjobbat hozzák ki magukból és azokból, akikért felelősséget vállalnak.
Semmiképpen se hagyd ki az előadását, mert arról beszél, amit ő már átélt és megcsinált a való életben is.
Baranyai Örs
Follow Marketing tulajdonos
Asszisztensként kezdte pályafutását a Follow Marketingnél, majd évről évre emelkedett a ranglétrán, míg már ügyvezetőként irányította a céget. 2023 januárjában megvásárolta a céget az előző tulajdonostól, és új irányt adott a vállalkozásnak.
Vezetése alatt a Follow Marketing dinamikusan fejlődött: sikerült egy 30+ fős csapatot felépíteni, havi 120+ ügyfelet kiszolgálni és az árbevételt közel 400%-kal növelni, mindössze 2 év alatt.
Örs és csapata átformálta azt, amit eddig a marketingnek hívtak, mert tudják: elköltheti valaki a világ pénzét is, ha unalmas és sablonos a kommunikációja. Ha igazán meg akarod szerezni a piacod figyelmét, ne hagyd ki az előadását.
Dessislava Dimitrova
Alphasonic Kft. tulajdonosa
Bulgáriából érkezett cserediákként, majd férjével, Kiril Kirovval 1993-ban alapította meg a céget.
Mára a vállalat az etikus üzleti magatartás és az innováció szimbólumává vált, évi több mint 1 milliárd forintos árbevételével a hazai és nemzetközi piacok meghatározó szereplője.
Dessi hisz abban, hogy a siker nem csupán korszerű termékek és megbízhatóság kérdése, hanem az ügyfelekkel és partnerekkel kialakított baráti, bizalmi kapcsolatoké is. Ez az értékrend hozta meg számukra a 2013-as Üzleti Etikai Díjat és a 2014-es Magyar Termék Nagydíjat is, tovább erősítve a cég helyét a piac élvonalában.
Asztalos Péter
Weblapmentor, a ScaleSight tulajdonosa
A mai modern világban egy elavult weboldal nemcsak a bizalmat ássa alá, hanem elriasztja az ügyfeleket. A vevők 75%-a a megjelenés alapján ítéli meg a cégeket. A jó weboldallal prémium kategóriába tudjuk helyezni a vállalkozásokat. E nélkül elszállhat az első pozitív benyomás és a cég csak egy lesz a sok közül. Tehát „ott van, de nem hoz eredményt”.
Több mint 13 éve segítem a vállalkozókat abban, hogy a weboldaluk ne csupán szép kirakat, hanem bevételt termelő értékesítési és stratégiai eszköz legyen. Sőt, tovább megyek, inspiráló látni hogy ezrek életére tudunk ezáltal pozitív hatással lenni.
A Scalesight-nál azért dolgozunk, hogy ügyfeleink weboldalai ne csak szépek legyenek, hanem valóban új ügyfeleket hozzanak és eredményeket teremtsenek.
250+ projekt után pontosan látjuk, milyen rejtett hibák akadályozzák meg a vásárlási döntést — még azelőtt, hogy bárki kitöltene egy kapcsolatfelvételi űrlapot. Előadásomban ezeket a tipikus (de gyakran észrevétlen) hibákat mutatom be.
Adorján Zoltán
Adorján cégcsoport tulajdonosa
2009-ben alapította az Adorján Renova Kft.-t, amely azóta a magyar tetőfedés és tetőszigetelés piacának vezető szereplőjévé vált. 2022-ben elindította az Adorján Trade Kft.-t, tovább bővítve a vállalkozás portfólióját.
Célja, hogy olyan professzionális, precíz és megbízható céget építsen, amely valódi értéket képvisel a magyar építőiparban. Évente 110-120 projektet bonyolítanak le, miközben a munkavállalóik számára is biztosítják a család és karrier közötti egyensúlyt.
Az Adorján Cégcsoport sikerét a kiváló szervezettségnek és a pontos munkavégzésnek köszönhetik, amit ügyfeleik 92%-ban kiváló értékeléssel díjaztak. Az évek során nem volt egyetlen peres eljárásuk sem, ami a cég megbízhatóságát és hosszú távú stabilitását is alátámasztja.
Nem hisszük, hogy az a megoldás a problémákra, ha egy cég működését, rendszereit felrúgjuk.
Éppen ezért ez nem is szándékunk, hiszen ha valaki felépített egy vállalkozást, ami pénzt termel, akkor kétségkívül valamit jól csinál.
Nekünk nem azok az ügyfeleink, akik azt várják el tőlünk, hogy megmondó emberként szétrúgjuk az általuk már felépített rendszereket és beleokoskodjunk a működésükbe. Nem is szoktuk ezt tenni.
A képzéseink célja, hogy megkeressük a cég gépezetének kevésbé olajozott, hibás alkatrészeit, amiket aztán egy működő elemmel helyettesítünk, ami még eredményesebbé tudja tenni a működését.
Ez azt jelenti, hogy olyan adatokat adunk át, amelyekkel ki lehet egészíteni a már jól összerakott megoldásokat.
Miután kitöltötted az űrlapot, az e-mail címedre elküldjük neked a tájékoztató levelünket, amely a jelentkezéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz.
A képzésről készítünk felvételt, ami 72 órán keresztül visszanézhető lesz. Így, ha nem tudsz élőben részt venni rajta, akkor is érdemes jelentkezned.
Viszont, annyit elárulunk, hogy minden résztvevőnek, aki élőben jelen lesz az online képzésen, annak meglepetéssel készülünk.
Nyugodtan keresd bármilyen felmerülő kérdés esetén az ügyfélszolgálatunkat! 🙂
hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038
Ez nem csupán egy esemény, hanem egy gondolkodásmód. Ahol a tapasztalatcsere, az üzleti stratégia és a kapcsolatépítés egyszerre kap szerepet.
Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan üzleti közösséget építünk, amelynek tagjai támogatják egymást, megosztják a bevált módszereiket, és együtt teremtenek új lehetőségeket.
hajlandóak pénzt, időt és energiát áldozni a szintlépésért cserébe, nem csak arra várnak, hogy a semmiből az ölükbe pottyan a siker!
fejlődni és növekedni akarnak, készen állnak kihozni a maximumot a cégükből!
etikusan dolgoznak, nem másokat kihasználva, lehúzva akarnak gyarapodni!
nem elégednek meg a jelenlegi eredményeikkel, nagyságrendet szeretnének váltani!
hatékonyabbá akarják tenni a folyamataikat, hogy ugyanannyi munkával több pénz maradjon az asztalon.
egyetlen alkalom után azt várják, hogy képesek lesznek végtelen pénzt varázsolni.
nem akarnak szintet lépni, megelégszenek a jelenlegi eredményeikkel.
úgy gondolják, ők mindent tudnak és az átadott tudást nem hajlandóak beépíteni a gyakorlatba.
nem tudnak hosszútávban gondolkodni és egyetlen tréning naptól várják az áttörést.
a régi módszerek szemüvegével nézik a képzéseinket és a hasonlóságot kutatják.
Nem azért beszélünk ezekről a témákról, mert ez a hobbink, hanem mert alaposan kivizsgáltuk ezt a területet. A tanulás és fejlődés szempontjából a magyar cégek leginkább két kulcsterületen vannak lemaradva – és egyik sem szakmai: az egyik a promóció, a másik az értékesítés.
Ezzel szemben például az amerikai vállalkozások kiemelkedően teljesítenek ezeken a területeken. Bár szakmai hozzáértésük gyakran hagy maga után kívánnivalót, marketingben és értékesítésben zseniálisak.
Magyarországon viszont pont fordított a helyzet: a szakmai színvonal kimagasló, de a promóció és értékesítés hiányosságai komoly akadályokat jelentenek. Ez pedig bevétel szempontból gyilkos.
Karcagi Péter
Cogitate Games Kft. tulajdonosa
Simon Zsuzsa
SALIX’95 Kft. társtulajdonosa
Kocsi László
Rapidnyomda.hu Kft társtulajdonosa
Oláh Tamás vagyok, a Business Masters alapítója.
1990-ben alapítottam az első vállalkozásomat, és azóta végigjártam minden mélységet, megküzdöttem minden kihívással, amivel csak lehetett. Így pontosan tudom mi az, ami az életben tényleg működik.
Mérnöki gondolkodásomnak köszönhetően összefüggéseiben akartam megérteni a cégvezetés és az értékesítés rendszereit. Az évtizedek alatt szerzett tapasztalatok, megfigyelések és gyakorlati próbák eredményeként állt össze egy olyan rendszer, amely képes átlépni a hagyományosság korlátait és amivel eredményességet és hatékonyságot lehet vinni a cégek életébe.
Mára több, mint 20.000 ember vett részt a képzéseimen. Számomra fontos, hogy az ügyfeleimet nem cég méret alapján válogatom, hanem az alapján, kiben mekkora a szándék a valódi terjeszkedésre.
Pontosan tudom, hogy a cégvezetőknek nem megmondó emberekre van szükségük, hanem valakire, aki megérti a nehézségeiket és nem a magas lóról beszél nekik, hogy mit kéne csinálni, hanem valakire a segítő jobbot és támogatást nyújt a vezetői magányban.
Copyright © 2025 Business Masters – minden jog fenntartva. Készítette: ScaleSight
Ennek az anyagnak egyetlen részét sem szabad a szerzői jogok tulajdonosának engedélye nélkül semmilyen elektronikus vagy mechanikus eszközzel – beleértve ebbe a fénymásolást, hangrögzítést vagy bármilyen információtároló, illetve -visszanyerő rendszer használatát – lemásolni, illetve bármilyen formában felhasználni. Bármilyen engedély nélküli fordítás, másolás, importálás vagy terjesztés, egészben vagy részben, bármilyen formában – beleértve az elektronikus másolást, tárolást vagy továbbítást – az idevonatkozó törvények megsértése.
A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.