fbpx
Így termelj több profitot!
Abban segítünk a vállalkozóknak és a cégvezetőknek, hogy az árbevételük növelése mellett több profitra tegyenek szert, hogy ne csak dinamikusabban fejlődjenek, hanem eredményesebb céget építsenek.

Több, mint 20.000 ügyféllel dolgoztunk együtt az elmúlt 15 év során és a tapasztalataink alapján bátran kijelenthetjük, hogy a legtöbb vállalkozónak a célja közös:

a cégébe fektetett munka a lehető legjobban megtérüljön és a gazdasági sikerek mellett ne csak tehetősek, hanem boldogok is legyenek.

Mégis a legtöbben szemben találják magukat legalább eggyel a 3 fő probléma közül!

Nincsen elegendő bevételük ahhoz, hogy bővülni és terjeszkedni tudjanak.

Nincsen elég idejük ahhoz, hogy megvalósítsák az elképzeléseiket és a terveiket.

Nehezen tudják kezelni a munkatársaikat és elérni, hogy a feladatok elkészüljenek.

Emellett a világban történő folyamatos változások és a piaci körülmények alakulása sem könnyíti meg a vállalkozók életét.

Visszaesett a forgalom

Számos cégvezető arra panaszkodott, hogy a forgalmuk visszaesett. Nem hoztak olyan eredményt a fizetett hirdetések, mint eddig. Az értékesítőknek pedig sokkal nehezebb volt lezárni az ügyfeleket a tárgyalás során.

Stagnálás

Vannak cégek, akik stabilan tudták tartani az előző éves eredményeiket. A tapasztalat viszont azt mutatja, hogy olyan nincs, hogy valami stagnál. Ami nem mozog, hanem egyhelyben van, az már elindult a lefele vezető úton.

Profit csökkenés

Vannak cégek, akiknek emelkedett az árbevételük az előző évhez képest, de a visszajelzések azt mutatják, hogy a megnövekedett költségek miatt a profit szemmel láthatóan csökkent, így mégis kevesebbet vitt haza a tulajdonos, mint korábban.

Ha egy vállalkozó nem tudja olyan sikerekig eljuttatni a cégét, mint amit eltervezett, akkor előbb-utóbb elveszti a kedvét és az érdeklődősét az egész terület iránt. Nem lesz további hajtóereje ahhoz, hogy elérjen célokat.

Ha a vezető csak hajt előre, végzi a napi munkát, aminek nem látja az eredményét, mert nem tud belőle egy nyugodt és élményekkel teli életet élni, amit megérdemelne, lassan pedig kiég és belefárad az egészbe.

Sok cégvezetőt pedig szépen lassan elkezdi bedarálni a kilátástalan munka és az asztalon púposodó teendők listája, és már nem olyan lelkesedéssel végzi el ezeket, mint a legelején. Sokan már ki akarnak jönni a cégükből, de nem látják a hogyant hiszen, ha ők nem termelnek, nincs eredmény és összeesik a cég.

Ezekből az állapotokból sokan nem is látják a kiutat.

Van remény, hogy változás legyen. Ebben szeretnénk segíteni azoknak a cégvezetőnek és vállalkozónak, akik elég kemények ahhoz, hogy ne törődjenek bele egy helyzetbe és nyitottak egy működőképes technológiára.

Valódi és gyakorlati segítséget szeretnénk nyújtani a magyar kis- és középvállalkozások számára.

Küldetésünk: Üzleti mesterképzéseken keresztül segíteni a vállalkozókat és cégvezetőket abban, hogy egy eredményesebb céget építsenek, ahol a munkatársak jól érzik magukat, a vezető pedig egy nyugodtabb életet tud élni.

Miről lesz szó a tréningen?
Az „Így termelj több profitot!” képzést azért hoztuk létre, hogy a következő időszak egy kicsit kevesebb stresszt és jóval több profitot tartogasson a cégvezetők és a munkatársak számára.
Az „Így termelj több profitot!” képzést azért hoztuk létre, hogy a következő időszak egy kicsit kevesebb stresszt és jóval több profitot tartogasson a cégvezetők és a munkatársak számára.
A

Növelni a hatékonyságot és a termelékenységet.


A

Ha már elkezdett szöget ütni a kiégés érzése vagy érdeklődését vesztette a cégvezető, segítünk ezt az állapotot visszaforgatni vagy, ha már javába elkapta, akkor rehabilitálni.

A

Megtalálni vagy rehabilitálni azt a célt, amiért érdemes dolgozni.

A

Felfejleszteni a szükséges területeket olyan szintre, hogy el lehessen érni a kitűzött célokat.

A

Rendbe tenni nem csak az árbevételt, hanem a profitot is, hogy nap végén eredményt is hozzon a cég, ezzel a cégvezető is egy nyugodt, élményekkel teli életet tudjon élni.

A

Ha a cégvezető ki akar jönni a cégéből, meg találjuk az okot, hogy ez miért nem sikerült eddig és segítünk kezelni.

Jelentkezési információk:

Így termelj több profitot!

2024. augusztus 13. (kedd) 10:00-17:00

Alphasonic Üzletház emeleti oktatóterme

1044 Budapest, Ipari Park utca 8.

Kiknek szól a képzésünk?
Értékesítőknek, akik hatékonyabbá akarják tenni a folyamataikat, hogy egy érdeklődő se tudjon nekik ellenállni!

♦  Vállalkozóknak, akik nem elégednek meg a jelenlegi eredményeikkel és szeretnének a legnagyobbak táborába jutni!

Cégvezetőknek, akik tudják, hogy sokkal több rejlik a cégükben és feltett szándékuk, hogy ezt maradéktalanul kiaknázzák!

♦ Olyan embereknek, akik jobban meg akarják érteni, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni egy másik személlyel és elérni azt, hogy az elvártak szerint cselekedjen!

♦ Azoknak, akik fejlődésre, prosperálásra vágynak és ezért képesek és hajlandóak is tenni, mindezért pedig felelősséget vállalnak!

Ismerd meg Oláh Tamást,
a Business Masters alapítóját és a képzés trénerét!

Oláh Tamás vagyok, a Business Masters csapatának alapítója.

Az elmúlt 34 évben, amióta vállalkozó vagyok mérnöki gondolkodásomnak köszönhetően összefüggéseiben akartam megérteni a cégvezetés és az értékesítés rendszereit. Talán ennek köszönhető, hogy az elmúlt 15 évben üzleti tréningeken keresztül segítem a cégvezetőket, vállalkozókat és értékesítőket egy stabilabb cég, nagyobb bevétel és nyugodtabb élet felépítésben.

Nem azok közé a trénerek közé tartozom, akik az egyetemen vagy az internetről tanultak meg céget vezetni. Ha fogalmazhatok úgy, nagyon sokat álltam “a botnak a másik végén”, a cégvezetést a saját magam kárán, a saját cégeim építése alatt tanultam meg. Ennek hatására kezdtem el kutatni és kitapasztalni a cégvezetés módszereit, és fejleszteni egy olyan rendszert, amivel eredményességet és hatékonyságot tudok vinni a cégek életébe.

Mára több, mint 20.000 ember vett részt a képzéseimen. Számomra fontos, hogy az ügyfeleimet nem cég méret alapján válogatom, hanem az alapján, kiben mekkora a szándék a valódi terjeszkedésre.

Pontosan tudom, hogy a cégvezetőknek nem megmondó emberekre van szükségük, hanem valakire, aki megérti a nehézségeiket és nem a magaslóról beszél nekik, hogy mit kéne csinálni, hanem valakire a segítő jobbot és támogatást nyújt a vezetői magányba.

Hogyan áll össze a technológiánk?
Ez a cégvezetés és értékesítés teljesen kidolgozott technológiája, amely megmutatja, hogyan tudjuk megnyerni az ügyfél figyelmét és erős egyetértéseket kialakítani. Továbbá azt, miként érjük el, hogy a személy nálunk költse el a pénzét, ne a konkurenciánál.

A sikeres vezetésnek stratégiai és taktikai pontjai vannak, amit ezen a képzésen mondunk el először. Akik elsajátítják a technológiánkat, és ezzel együtt megismerik az emberi elme mechanizmusát döntési és kommunikációs helyzetben, azok jobb állapotba fognak kerülni általa, ahova az ügyfeleiket is felhozhatják.

Ez az egyik érték, ami miatt őket fogják választani a konkurenciával szemben. Ennek mellékhatásaként eredményes és együttműködő emberi kapcsolatok alakulnak ki az üzleti területen kívül is.

Azonban fontos tisztázni…

Nem hisszük, hogy az a megoldás a problémákra, ha egy cég működését, rendszereit felrúgjuk. Éppen ezért ez nem is szándékunk, hiszen ha valaki felépített egy vállalkozást, ami pénzt termel, akkor kétségkívül valamit jól csinál a cégvezető.

A képzés célja az, hogy megkeressük a cég gépezetének kevésbé olajozott, hibás alkatrészeit, amiket aztán egy működő elemmel helyettesítünk, ami még eredményesebbé tudja tenni a működését.

Nálunk a tematika nem összefüggéstelen technikák sorából áll, hanem egy komplett
technológiából, ami rengeteg ügyfelünknek segített!
Olvasd el véleményeiket!

"Fantasztikus tudással, felkészültséggel, kedvességgel, segítőkészséggel találkoztam a Business Masters által szervezett és tartott tréningeken. Lehetőség van csoportos és személyes mentorálásra is, személyre szabottan tudnak támogatást adni, amivel garantált a fejlődés. Köszönöm, hogy nálatok tanulhatok! Szívből ajánlom mindenkinek!"

(Kiss Krisztina – Ködmön Könyvelőiroda Kft. tulajdonosa és a 2023-as Leader of the Year – Év női cégvezetője kategória nyertese)

"A Business Masters képzésére először kíváncsiságból ültem be. Kíváncsi voltam, hogy mit tudnak adni, ami más. Azóta már az összes képzésükre előfizettem a mentorprogramokkal együtt. Olyan tudást adnak, amit csak követni kell. Ami még fontos számomra, hogy vannak gyakorlónapok is, ahol még jobban el tudjuk mélyíteni a hallottakat. Gyakorlatias képzést és ma használható tudást kapunk. Kíváncsian várom a mentorprogramot is, ami hamarosan indul. Eddigi tapasztalataim alapján csak ajánlani tudom a Business Masters és csapatát mindenkinek."

(Hamsovszki Ildikó – Könyvelőiroda tulajdonos)

“Oláh Tamás értékesítési képzésein sajátítottam el, hogy miként értékesítsek eredményesen és etikusan. A tanultaknak köszönhetően folyamatosan növekedett a bevételem. Átlagos értékesítőként érkeztem Tamás első értékesítési képzésére, mára már saját cégemet vezetem és egyik évről a másikra ötszöröztem a vállalkozás eredményét. Illetve pár héttel ezelőtt megnyitottuk új, örök panorámás irodánkat Budapest szívében, ahol a csodás kilátáson túl az értékesítőim eredménye is folyamatosan emelkedik. Ennek oka, hogy a saját értékesítő csapatom szintén Tamásnál tanulja az értékesítést. Mondhatom úgy is, hogy nálunk egy új munkatárs betanulásának elengedhetetlen része az értékesítési képzés. Tamásnak köszönhetően folyamatosan olyan célokat elérek el, amelyekről gyerekkoromban álmodni se mertem és csak filmekben láttam hasonlót.”

(Bálint Norbert – a Pályázatnekem.hu tulajdonosa)

"Több éve értékesítek és rá kellet jönnöm arra, ahhoz hogy lépést tudj tartani a piaccal fejlődnöd kell, ha az eredményeden változtatnál akkor változtatnod kell azon is, ahogyan csinálod a dolgaidat. Ajánlás alapján, ekkor találtam meg a lehetőséget, hogy Oláh Tamásnál tanulhassak. A képzés közepére rá kellet jönnöm hogy amit eddig értékesítésnek hittem az kapálózás volt az ügyfelek után. Rengeteg új dolgot tanultam, sokkal jobban értem az ügyfeleimet, sokkal jobban látom hogy merre kell elinduljak egy bizonyos kifogás esetén. A bevételem és az eladásaim is megnőttek, amihez mindenképpen a tréningek köthetőek. Sok sikeres vállalkozó ismerősöm és én is úgy gondoljuk Magyarország legprofibb értékesítési tréningje és trénere a Business Masters és Oláh Tamás!"

(Kovács Máté – Solar Express értékesítési vezetője)

“Olyan átfogó rendszer alapjait ismerhettem meg, ami bizakodással tölt el, hogy én is képes leszek megtanulni és a gyakorlatban hatékonyan alkalmazni az értékesítés és kommunikáció fogásait.”

(Simon Zsuzsa – gyógyszertár tulajdonos)

"Értékesítés. Boldog és boldogtalan egyaránt megtalálható az értékesítő szakemberek, trénerek, coach -ok és megmondó emberek között. A jóember (te) pedig döntse el, hogy merre menjen. Én se voltam ezzel másképpen… Tamásról röviden, 5 év távlatában: Végre egy teljeskörű és megalapozott tudású vezető, akit jól esik követni, mert hiteles. Mérnöki szemmel teszi érthetővé és észrevétlenül viteti be veled a hétköznapjaidba azt a tudást, amire mindig is vágytál. És mindig ad egy kis pluszt, amire nem is számítasz. Szerintem a legegyszerűbb, ha megnézed az Adorján Renova sikereit. Annak jó része Tamásnak köszönhető."

(Adorján Zoltán – az Adorján Renova ügyvezetője)

"A Business Masters képzései nagyon sokat segítettek jobban megérteni az ügyfeleket, a vágyaikat, problémáikat és saját sokszor nem valós kifogásaikat, amiket régen megoldani akartam és kudarcot is vallottam. Ez fárasztó volt és az ügyfelek is menekültek előlem. Mostmár helyén kezelve a Tamástól tanult értékesítési és cégvezetési technológiát könnyedén, termesztés módon megy végbe a lezárás, értékesítés. Az emberek már nem menekülnek előlem, hanem újra megbíznak es ajánlanak is. Emellett "magázó" ingatlanosból a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa lettem, ami Tamás nélkül nem sikerülhetett volna. Számtalan képzésen részt vettem, mindegyiktől több és jobb lettem, az emberek felé is nagyobb segítséget tudtam nyújtani, csak ajánlanak tudom. Aki még nem volt a képzésen, akkor kezdje el egy kisebbek vagy, ha gyorsabban akar haladni, akkor csinálja úgy mint én, a legnagyobb képzésekkel kezdje. Hála és köszönet Oláh Tamásnak és csapatának!"

(Szabó Béla – a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa)

"Oláh Tamást 2008-ban ismertem meg. Nagyon megtetszett az, hogy műszaki oldalról közelítette meg az értékesítést és a cégvezetést. Előtte kínai volt, amit olvastam, vagy hallottam erről a területről. Minden egyes előadásán hallottam egy olyan kulcs mondatot, amivel egyet tudtam érteni és ki tudtam próbálni, hogy ez milyen módon lenne a mi családi vállalkozásunkban. 2021-ben a márkaépítés komolyabban kezdett érdekelni, és akkor kezdtem el Tamáséknál ezt a területet is megtanulni. Rájöttem, hogy nem fog működni, ha nem egységként tekintek erre is. A márkaépítés nem működik, ha nem alkalmazom az értékesítés pontjait. Csak ajánlatni tudom Tamásék képzéseit, menj el és nézd meg Te is. Én is egy ilyen 1 napos képzésen ismertem meg Tamást."

(Bánovics Tamás – Festékpalota.hu ügyvezetője)

Jelentkezési információk:

Így termelj több profitot!

2024. augusztus 13. (kedd) 10:00-17:00

Alphasonic Üzletház emeleti oktatóterme

1044 Budapest, Ipari Park utca 8.

Most már rajtad múlik: Rendbe tegyük a profitod?

1 fő

25.000 Ft

Ha egyedül érkezel:

25.000 Ft / db

5 fő

112.500 Ft

Ha többen jöttök:

22.500 Ft / db

10 fő

200.000 Ft

Ha csoporttal érkezel:

20.000 Ft / db

20 fő

360.000 Ft

Ha nagy csoporttal érkezel:

18.000 Ft / db

minden résztvevő ajándékba kapja A KIFOGÁS KEZELÉS MESTERE című e-bookot!

Minden résztvevőt megajándékozunk A Kifogáskezelés mestere című, nyomtatott könyvvel!

A könyv több, mint 10.000 példányban kelt már el és olyan gyakorlati tudást tartalmaz, amelyekkel a „Csak…” és az „Igen, de…” kezdetű mondatok többé nem lesznek rémisztőek. A lapok 100 konkrét kifogást és azoknak a megoldásait rejtik, így ez a kötet nem csak egyszeri olvasásra, hanem mindennapos használatra ajánlott.
Mi a fizetés és a jelentkezés menete?
Miután kitöltötted az űrlapot, az email címedre elküldjük a díjbekérőt, amely a fizetéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz. A jelentkezésed csak a fizetés után érvényes, ezután fogunk tudni Neked helyet biztosítani.
Mi történik, ha nem tudok ott lenni a képzésen?
Amennyiben ezt 48 órával a képzés előtt jelzed a hello@businessmasters.hu címen, akkor keresünk Neked egy másik, alkalmas időpontot. Azonban, ha kevesebb, mint 48 órával előtte jelzed, sajnos már nem tudjuk átszervezni a jelentkezésedet és a pénzt sem tudjuk visszaadni.
Hogyan tudom kézhez kapni a könyvet?
Minden résztvevőnek elküldjük a könyvet PDF-ként is, azonban nyomtatott formátumban kizárólag a helyszínen tudjuk odaadni. Ha Te semmiképp sem tudsz eljönni érte, akkor más is átveheti a könyvet, amennyiben ezt jelzed nekünk előre.
Online közvetítitek a tréninget?
Nem, semmiféle felvételt nem készítünk a tréningről és ez a résztvevők számára sem engedélyezett. Nem szeretnénk, ha bárki hozzájutna ehhez az értékes tudáshoz, ez a Te érdekedet is szolgálja.
Kérdésem van! Kihez fordulhatok?

Nyugodtan keresd bármilyen felmerülő kérdés esetén az ügyfélszolgálatunkat! 🙂

hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

 

Adatvédelmi nyilatkozat

 

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Összes tiltása
Összes engedélyezése