fbpx
Vezetői kommunikációs mesterképzés

“ébredő erő”

Ez a képzés olyan cégvezetőknek, vállalkozóknak és értékesítőknek szól, akik a saját belső gátjaik áttörésével hatékonyabban akarnak kommunikálni, eredményesebben akarják vezetni a munkatársaikat és jobban kezelni az ügyfeleiket.

Ez egy 3 teljes napos vezetői workshop, ahol fejlesztjük a kommunikáció részeit és építjük a vezetői készségeket, hogy felül tudjunk kerekedni a problémákon és ezáltal el lehessen érni a kitűzött célokat.

KI AZ IGAZI VEZETŐ?

Nem az, akit kineveztek vagy az, aki megkap egy pozíciót!

Hanem az, aki képes embereket irányítani és az, aki által a kiadott feladatokat határidőre és pontosan elvégzik. Akihez a munkatársak lojálisak és, akit szívből követnek.

Ő az, aki több életerőt ad a környezete számára és, aki egy eredményesebb termelésre inspirál másokat.

Ehhez pedig a kommunikáció fejlesztése önmagában nem elég.

A vezetői identitást kell megszilárdítani és ezzel együtt egy magasabb szintre emelni a kommunikációs készségeket. Ez a kettő összetevő a vezetői siker alapja.

..de mi az a vezetői identitás?

A vezetői identitás az, ahogy a vezető megnyilvánul és, ami alapján ő megkülönböztethető lesz másoktól. Ez alapvető tulajdonságok és jellemzők összessége, ami miatt nem sorolják egy kategóriába senkivel, könnyen elkülöníthető lesz másoktól és kiemelkedik a tömegből.

Az ilyen vezető nem csak önazonos, hanem pontosan tudja, hogy ki ő, hol helyezkedik el, milyen tulajdonságai és értékei vannak és mi a szerepe nem csak a cégben, hanem mások életében is.

Ezt közvetíti minden megnyilvánulása, kommunikációja és az, amilyen ő maga.

Ez a vezetői identitás.

Ez a tréning ennek a fejlesztésével foglalkozik.

Kiknek szól a képzés?

Cégvezetőknek, akik embereket irányítanak és feladatokat végeztetnek el

Vállalkozóknak, akik csapatot építenek és ügyfelekkel foglalkoznak

Értékesítőknek, akik többet és hatékonyabban akarnak értékesíteni

A kommunikáció minden üzleti kapcsolatnak a forrása.

Az eredményességét, viszont megnehezíti az, amikor emberi érzelmekkel és reakciókkal találkozunk. Sokszor nehéz azt is kezelni, amikor nem válaszolnak egy kérdésünkre, kitérnek egy válasz alól, vagy éppen nem is figyelnek ránk.

Arról már nem is beszélve, amikor a vezető által kiadott feladatokat nem végzik el és nem hajtják végre az utasításokat sem.

Az igazi vezetői hatásosság és eredményesség a kommunikáció mélyebb szintjein rejlik.

A képzés célja, hogy a résztvevők magabiztosabbak és határozottabbak legyen. Megtanulják, hogyan kell irányítani a kommunikációt, mind az üzleti, mind a magánéletben.

Miről lesz szó a képzésen?

A munka elvégeztetése

A vezető egy olyan személy, aki irányít egy csoportot és elvégezteti a munkát. A képzésen megtanuljuk, hogyan irányítsunk másokat elméleti és gyakorlati szinten.

Belső korlátaink ledöntése

A résztvevők megtapasztalják azt, hogy milyen érzés, amikor legyőzik saját magukat és átlépnek a belső gátjaikon. Ezzel együtt nagyobb önbizalomra tesznek szert.

Vezetői kiválóság

Olyan technológiát sajátítanak el a résztvevők, aminek segítségével könnyebb lesz a kommunikáció a kollégákkal, alkalmazottakkal és az ügyfelekkel is.

Mi az, amit elvárhatsz ettől a képzéstől?

Egy ilyen 3 teljes napos képzés nem arra van, hogy elméleti szinten megtanuljunk valamit, amit aztán a való életben majd kipróbálunk. Hanem arra, hogy beépítsük és készség szintre fejlesszük a tanultakat, hogy a mindennapokban már csak az eredményét kelljen élvezni.

Az elmélet aránya 10 %, a gyakorlás 90%.

Azok a vezetők, akik elvégezték már ezt a 3 teljes napos képzést, ezekről a sikerekről és eredményekről számoltak be:

Z

Könnyebben tudnak kommunikálni a munkatársaikkal, stabilabb csapatot tudnak építeni.

Z

Kevesebb erőfeszítésre van szükség ahhoz, hogy eredményesen végezzék a munkájukat és több bevételre tegyenek szert.

Z

Gyorsabban és hatékonyabban végeznek el feladatokat.

Z

Célon tudják tartani magukat, kitartóbbak és nagyobb belső stabilitásra tettek szert. Jobban bíznak maguknak és a képességeikben.

Z

Könnyebben kezelnek konfliktusokat, kevesebbet vitatkoznak a családtagjaikkal és a munkatársaikkal is javultak a kapcsolataik.

Ismerd meg Oláh Tamást, a Business Masters alapítóját és a képzés trénerét!

Oláh Tamás vagyok, a Business Masters csapatának alapítója.

Az elmúlt 34 évben, amióta vállalkozó vagyok mérnöki gondolkodásomnak köszönhetően összefüggéseiben akartam megérteni a cégvezetés és az értékesítés rendszereit. Talán ennek köszönhető, hogy az elmúlt 15 évben üzleti tréningeken keresztül segítem a cégvezetőket, vállalkozókat és értékesítőket egy stabilabb cég, nagyobb bevétel és nyugodtabb élet felépítésben.

Nem azok közé a trénerek közé tartozom, akik az egyetemen vagy az internetről tanultak meg céget vezetni. Ha fogalmazhatok úgy, nagyon sokat álltam “a botnak a másik végén”, a cégvezetést a saját magam kárán, a saját cégeim építése alatt tanultam meg. Ennek hatására kezdtem el kutatni és kitapasztalni a cégvezetés módszereit, és fejleszteni egy olyan rendszert, amivel eredményességet és hatékonyságot tudok vinni a cégek életébe.

Mára több, mint 20.000 ember vett részt a képzéseimen. Számomra fontos, hogy az ügyfeleimet nem cég méret alapján válogatom, hanem az alapján, kiben mekkora a szándék a valódi terjeszkedésre.

Pontosan tudom, hogy a cégvezetőknek nem megmondó emberekre van szükségük, hanem valakire, aki megérti a nehézségeiket és nem a magaslóról beszél nekik, hogy mit kéne csinálni, hanem valakire a segítő jobbot és támogatást nyújt a vezetői magányba.

Olvasd el mit mondanak rólunk!

"Fantasztikus tudással, felkészültséggel, kedvességgel, segítőkészséggel találkoztam a Business Masters által szervezett és tartott tréningeken. Lehetőség van csoportos és személyes mentorálásra is, személyre szabottan tudnak támogatást adni, amivel garantált a fejlődés. Köszönöm, hogy nálatok tanulhatok! Szívből ajánlom mindenkinek!"

(Kiss Krisztina – Ködmön Könyvelőiroda Kft. tulajdonosa és a 2023-as Leader of the Year – Év női cégvezetője kategória nyertese)

"A Business Masters képzésére először kíváncsiságból ültem be. Kíváncsi voltam, hogy mit tudnak adni, ami más. Azóta már az összes képzésükre előfizettem a mentorprogramokkal együtt. Olyan tudást adnak, amit csak követni kell. Ami még fontos számomra, hogy vannak gyakorlónapok is, ahol még jobban el tudjuk mélyíteni a hallottakat. Gyakorlatias képzést és ma használható tudást kapunk. Kíváncsian várom a mentorprogramot is, ami hamarosan indul. Eddigi tapasztalataim alapján csak ajánlani tudom a Business Masters csapatát."

(Hamsovszki Ildikó – Könyvelőiroda tulajdonos)

“Oláh Tamás képzésein sajátítottam el, hogy miként értékesítsek eredményesen és etikusan. A tanultaknak köszönhetően folyamatosan növekedett a bevételem. Átlagos értékesítőként érkeztem Tamás első képzésére, mára már saját cégemet vezetem és egyik évről a másikra ötszöröztem a vállalkozás eredményét. Illetve pár héttel ezelőtt megnyitottuk új, örök panorámás irodánkat Budapest szívében, ahol a csodás kilátáson túl az értékesítőim eredménye is folyamatosan emelkedik. Ennek oka, hogy a saját értékesítő csapatom szintén Tamásnál tanulja az értékesítést. Mondhatom úgy is, hogy nálunk egy új munkatárs betanulásának elengedhetetlen része a képzés. Tamásnak köszönhetően folyamatosan olyan célokat érek el, amelyekről gyerekkoromban álmodni se mertem és csak filmekben láttam hasonlót.”

(Bálint Norbert – a Pályázatnekem.hu tulajdonosa)

"Több éve értékesítek és rá kellett jönnöm arra, ahhoz hogy lépést tudj tartani a piaccal fejlődnöd kell, ha az eredményeden változtatnál akkor változtatnod kell azon is, ahogyan csinálod a dolgaidat. Ajánlás alapján, ekkor találtam meg a lehetőséget, hogy Oláh Tamásnál tanulhassak. A képzés közepére rá kellet jönnöm hogy amit eddig értékesítésnek hittem az kapálózás volt az ügyfelek után. Rengeteg új dolgot tanultam, sokkal jobban értem az ügyfeleimet, sokkal jobban látom hogy merre kell elinduljak egy bizonyos kifogás esetén. A bevételem és az eladásaim is megnőttek, amihez mindenképpen a tréningek köthetőek. Sok sikeres vállalkozó ismerősöm és én is úgy gondoljuk Magyarország legprofibb értékesítési tréningje és trénere a Business Masters és Oláh Tamás!"

(Kovács Máté – Solar Express értékesítési vezetője)

“Olyan átfogó rendszer alapjait ismerhettem meg, ami bizakodással tölt el, hogy én is képes leszek megtanulni és a gyakorlatban hatékonyan alkalmazni az értékesítés és kommunikáció fogásait.”

(Simon Zsuzsa – gyógyszertár tulajdonos)

"Értékesítés. Boldog és boldogtalan egyaránt megtalálható az értékesítő szakemberek, trénerek, coach -ok és megmondó emberek között. A jóember (te) pedig döntse el, hogy merre menjen. Én se voltam ezzel másképpen… Tamásról röviden, 5 év távlatában: Végre egy teljeskörű és megalapozott tudású vezető, akit jól esik követni, mert hiteles. Mérnöki szemmel teszi érthetővé és észrevétlenül viteti be veled a hétköznapjaidba azt a tudást, amire mindig is vágytál. És mindig ad egy kis pluszt, amire nem is számítasz. Szerintem a legegyszerűbb, ha megnézed az Adorján Renova sikereit. Annak jó része Tamásnak köszönhető."

(Adorján Zoltán – az Adorján Renova ügyvezetője)

"A Business Masters képzései nagyon sokat segítettek jobban megérteni az ügyfeleket, a vágyaikat, problémáikat és saját sokszor nem valós kifogásaikat, amiket régen megoldani akartam és kudarcot is vallottam. Ez fárasztó volt és az ügyfelek is menekültek előlem. Mostmár helyén kezelve a Tamástól tanult technológiát könnyedén, termesztés módon megy végbe az értékesítés. Az emberek már nem menekülnek előlem, hanem újra megbíznak es ajánlanak is. Emellett "magázó" ingatlanosból a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa lettem, ami Tamás nélkül nem sikerülhetett volna. Számtalan képzésen részt vettem, mindegyiktől több és jobb lettem, az emberek felé is nagyobb segítséget tudtam nyújtani, csak ajánlanak tudom. Aki még nem volt a képzésen, akkor kezdje el egy kisebbek vagy, ha gyorsabban akar haladni, akkor csinálja úgy mint én, a legnagyobb képzésekkel kezdje. Hála és köszönet Oláh Tamásnak és csapatának!"

(Szabó Béla – a Szabó Ingatlan iroda tulajdonosa)

"Oláh Tamást 2008-ban ismertem meg. Nagyon megtetszett az, hogy műszaki oldalról közelítette meg a lezárást. Előtte kínai volt, amit olvastam, vagy hallottam erről a területről. Minden egyes előadásán hallottam egy olyan kulcs mondatot, amivel egyet tudtam érteni és ki tudtam próbálni, hogy ez milyen módon lenne a mi családi vállalkozásunkban. 2021-ben a márkaépítés komolyabban kezdett érdekelni, és akkor kezdtem el Tamáséknál ezt a területet is megtanulni. Rájöttem, hogy nem fog működni, ha nem egységként tekintek erre is. A márkaépítés nem működik, ha nem alkalmazom a lezárás lépéseit. Csak ajánlatni tudom Tamásék képzéseit, menj el és nézd meg Te is. Én is egy ilyen 1 napos képzésen ismertem meg Tamást."

(Bánovics Tamás – Festékpalota.hu ügyvezetője)
Jelentkezési információk:

Vezetői Kommunikációs Mesterképzés

2024. november 8-9-10.

(péntek-szombat-vasárnap)

Mindhárom nap 9:00-22:00 (igen, este 10ig!)

1044 Budapest, Ipari park utca 8. – Alphasonic Üzletház

Mennyibe kerül a képzés?

Egy 3 teljes napos kommunikációs képzés általában 400.000-700.000 Ft + ÁFA között szokott mozogni. Ezt az árat a piac szabta meg, hiszen ezen a szinten erre már nem kiadásként, hanem befektetésként tekintenek.

Erre a képzésre nem lehet online jelentkezni, hanem egy díjmentes telefonos konzultáció után a munkatársaink segítenek abban, hogyan tudsz részt venni a tréningen.

TÖLTSD KI AZ ALÁBBI ŰRLAPOT A JELENTKEZÉSHEZ!

*-al jelölt mezők kitöltése kötelező
[Kérlek, kizárólag akkor töltsd ki ezt, ha valós, már létező cégnevet adsz meg. Ennek a mezőnek a kitöltése nem kötelező.]



Mi a fizetés és a jelentkezés menete?
Miután kitöltötted az űrlapot, az email címedre elküldjük a díjbekérőt, amely a fizetéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz. A jelentkezésed csak a fizetés után érvényes, ezután fogunk tudni Neked helyet biztosítani.
Mi történik, ha nem tudok ott lenni a képzésen?
Amennyiben ezt 48 órával a képzés előtt jelzed a hello@ottrening.com címen, akkor keresünk Neked egy másik, alkalmas időpontot. Azonban, ha kevesebb, mint 48 órával előtte jelzed, sajnos már nem tudjuk átszervezni a jelentkezésedet és a pénzt sem tudjuk visszaadni.
Kérdésem van! Kihez fordulhatok?
Keresd ügyfélszolgálatunkat:

hello@businessmasters.hu

06 70 850 5038

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

 

Adatvédelmi nyilatkozat

 

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Összes tiltása
Összes engedélyezése