Dátum: 2024. október 29-30. 10:00-17:00 (kedd és szerda)
Ez egy olyan 2 napos márkaépítési képzés, ahol a „Stratégia a brandépítéshez” képzésen kidolgozott adatokból, a résztvevők egy hatékony közösségi média kommunikációt alkotnak. A képzés célja, hogy az ügyfelek online jelenlétüket egy olyan hatékony és eredményes szintre emeljék, ami nem csak bizalmat épít, hanem már pénzt is termel a cégnek. Ezt azoknak a cégvezetőknek ajánljuk, akik megunták, hogy célközönségükben nem épült ki eléggé a bizalom az értékesítési fázis előtt, így a telefonhívások alkalmával csak a kifogásokat ontják magukból, ahelyett hogy vásárolnának. A képzés után a résztvevők képesek lesznek egy olyan eredményes és kidolgozott közösségi média kommunikációt folytatni, ami az emberekből pozitív reakciót vált ki.
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.