A pénztermelő stratégiától a gyakorlati megvalósításig. Ez a képzés egy 2×2 napos workshop, ahol az első 2 napban a résztvevők teljesen elsajátítják a TikTok elméleti és stratégiai hátterét, hogy soha többet ne legyen kérdés az, hogy mitől működik egy videó.
A második 2 napban pedig készség szintre fejlesztjük a videós tartalmak készítését, hogy ne egy időrabló tevékenység legyen, hanem egy hatékony és gyors folyamat.
Több, mint 20.000 ügyféllel dolgoztunk együtt az elmúlt 15 év során és a tapasztalataink alapján bátran kijelenthetjük, hogy a legtöbb vállalkozónak a célja közös:
a cégébe fektetett munka a lehető legjobban megtérüljön és a gazdasági sikerek mellett ne csak tehetősek, hanem boldogok is legyenek.
A TikTok már Magyarországon is az egyik legdinamikusabban növekvő platform, több milliós aktív felhasználóval, akik naponta akár órákat töltenek rajta. Ez nem csupán egy szórakoztató felület – ez az a hely, ahol ma a leggyorsabban építhetnek cégek márkát és növelhetik a bevételeiket (akár a nulláról).
Az online jelenlét ma már nem luxus, hanem alapvető elvárás, és a TikTok az egyik legerősebb eszköz, amelyet a vállalkozások kihasználhatnak. Akik megtanulják ügyesen kezelni, valódi ügyfeleket szerezhetnek, és akár milliós havi bevételeket is kialakíthatnak általa.
Sokan még mindig teherként élik meg a közösségi médiát, de ez csak addig igaz, amíg nem ismerik a működését. Egy jól kidolgozott TikTok-stratégia nem időrabló, hanem az a motor, amely a vállalkozást a következő szintre emeli.
A kérdés: kihasználja a vállalkozó a TikTok adta lehetőségeket, vagy hagyja, hogy a versenytársai legyenek a nyertesek?
Ekkor még nem is beszéltünk a
Ezek teljesen érthető megállítások.
Tapasztalataink azt mutatják, hogy nem az a lényeg, hogy az elején mekkora nehézségekkel jár egy új eszköz kitanulása és megértése, hanem az, hogy mennyit lehet belőle a nap végén profitálni.
Van remény, ezt lehet természetessé tenni és készség szintre fejleszteni.
A legtöbb ügyfelünkben megfogalmazódtak a fent említett gondolatok, de miután egy kidolgozott stratégia mentén kezdtek el dolgozni és valóban megértették az oldal működését, elkezdtek jönni a kezdeti eredmények.
Később ráeszméltek, hogy ez a platform lesz a sikerük kulcsa.
Összességében az a pénz, amit az ügyfeleink kerestek ezzel a platformmal, már 8 számjegyben mérhető. Nem ritka, hogy valaki egy TikTok videóval több új ügyfelet vonz be a vállalkozásába, mint más több százezer forintos hirdetésekkel. Sőt, ügyfeleink között szerepel olyan művész is, aki országos ismertséget ért el a jól felépített TikTok videóinak köszönhetően.
Nem szeretünk olyan dolgokról beszélni, amit mi magunk nem csináltunk már meg a gyakorlatban. Sokáig halogattuk a Business Masters TikTok oldalának a létrehozását, hiszen a fentebb említett megállítások nálunk is jelen voltak, így pontosan tudjuk mit éreznek az ügyfeleink.
Ezt a gátat viszont áttörtük és belevágtunk a TikTok oldalunk építésébe, hogy valós időben meg tudjuk mutatni, hogyan épül fel nulláról egy TikTok fiók és esettanulmány szinten figyelni lehessen az építkezésünket. Ez egy fajta referencia is arra, hogy nem csak az érhet el kiemelkedő sikereket, aki már 2 éve elkezdte és könnyen fogyasztható témát képvisel.
Fél év alatt egy közel 12.000 követővel rendelkező oldalt építettünk fel és 100.000 kedvelést kaptunk a tartalmainkra. Ezt mind úgy értük el, hogy végig üzleti témában posztoltunk értékesítőknek, cégvezetőknek és vállalkozóknak.
Kövess be minket és nézd meg a saját szemeddel: @businessmasters.hu néven találsz meg minket.
Érthető felvetés. A TikTok felhasználók 75%-a már elmúlt 18 éves ami azt jelenti, hogy fizetőképes, potenciális ügyfelek találhatóak a platformon.
Pár évvel ezelőtt valóban így volt, azóta viszont a TikTok átalakult és már főleg inspiráló és edukatív tartalmak találhatóak rajta, sőt az oldal ezeket is részesíti előnyben.
Tényleg vannak emberek, akik nem tudnak pénzt keresni a TikTokból. Az, hogy nap végén ki mennyit profitál egy eszközből sosem az eszközön múlik, hanem a stratégián, amivel működtetik. Így a stratégiaalkotás elengedhetetlen.
A TikTokot már több, mint 3 milliárdan töltötték le, így jelenleg ez az egyik legnépszerűbb közösségi platform a világon.
Hazai viszonylatokban is rendkívül felkapott lett a TikTok, az aktív magyarországi közönsége mára meghaladja a 3 millió főt.
A felhasználók 75%-a már elmúlt 18 éves, ami azt jelenti, hogy fizetőképes potenciális ügyfelek találhatóak meg rajta.
Átlagosan napi 66 percet töltenek el az alkalmazáson, ez annyira kiemelkedő, hogy egyik másik platform se ér a nyomába.
Ezen az oldalon lehet elérni a legkönnyebben, a leggyorsabban és a legnagyobb számban FIZETETT HIRDETÉS NÉLKÜL az embereket.
Mi nem azzal foglalkozunk, hogy felduzzasszunk egy TikTok oldalt, ami sok követővel rendelkezik, ám nap végén NULLA eredményt hoz a vállalkozásnak.
Az „Üzleti sikerek a tiktokon” képzést azért hoztuk létre, hogy hosszútávú és kifizetődő megoldást adjunk arra, hogy az ismertség a pénzzel párosuljon.
Itt NEM látszat van, hanem azt kapod, amit látsz.
Itt NEM száraz elmélet, hanem gyakorlatban bevált eszközök.
Hogyan illeszd be a marketingstratégiádba a TikTokot?
A TikTok, mint az egyik legerősebb PR eszköz.
A TikTok alapjai – hogyan tedd össze a profilodat úgy, hogy valóban professzionális megjelenést tükrözzön.
Légy az algoritmus barátja!
A százezres megtekintésű videók titkai
Konkrét esettanulmányok
Videógyártás a gyakorlatban (eszköz használat, videóvágás, feliratozás)
Videók elemzése. Miért működött vagy éppen miért nem működött az adott tartalom?
Úgy gondolják, ők mindent tudnak és az átadott tudást nem hajlandóak beépíteni a gyakorlatba.
Csak várnak a sikerre és a cselekedetek helyett, a motivációban keresik az áttörést.
Egyetlen alkalom után azt várják, hogy képesek lesznek több pénzt varázsolni.
Azt hiszik, hogy a tudás alanyi jogon jár, így úgy gondolják, ingyen kéne képezni őket.
ÉRTÉKESÍTŐKNEK, akik hatékonyabbá akarják tenni a folyamataikat, hogy egy érdeklődő se tudjon nekik ellenállni!
VÁLLALKOZÓKNAK, akik nem elégednek meg a jelenlegi eredményeikkel és szeretnének a legnagyobbak táborába jutni!
CÉGVEZETŐKNEK, akik tudják, hogy sokkal több rejlik a cégükben és feltett szándékuk, hogy ezt maradéktalanul kiaknázzák!
Olyan embereknek, akik jobban meg akarják érteni, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni egy másik személlyel és elérni azt, hogy az elvártak szerint cselekedjen!
Azoknak, akik fejlődésre, prosperálásra vágynak és ezért képesek és hajlandóak is tenni, mindezért pedig felelősséget vállalnak!
Németh Netti vagyok, PR és Marketing stratéga, a “Brand Masters” program vezető trénere.
A Business Masters csapata 16 éve nyújt segítséget, olyan cégvezetőknek és vállalkozóknak, akik változó gazdasági helyzetben is terjeszkedni akarnak. Közösen új rendszerbe tettük a PR és marketing eddig oktatott módszereit, és 3 évvel ezelőtt megalkottuk a “Brand Masters” programot.
Ezalatt az idő alatt közel 1000 résztvevő vett részt a programunkon és azok, akik a gyakorlatba is megvalósították a tanultakat, nagyságrendi növekedést tudtak elérni.
Az általam készített stratégiákkal az ügyfeleim nem csak bevételre, hanem (akár) országos ismertségre tettek szert. Ennek köszönhető, hogy az ügyfeleim között szerepelnek művészek és közszereplők is, illetve a 2023-as év “Leader of the Year – Az év női cégvezetője” kategória nyertese.
Célom, hogy segítsek az ügyfeleimnek elérni, hogy megmutassák a nyilvánosságnak azokat az értékeket, amikkel rendelkeznek és ezzel felépítsenek egy vonzó márkát, ami méltó ahhoz, amit képviselnek.
Sápi Domán vagyok az ESD Content Kft. kreatív tartalomgyártó ügynökség tulajdonosa.
Az elmúlt másfél évben felépítettem az ország egyik legnagyobb és legeredményesebb short-form tartalomgyártó csapatát, akikkel havi szinten több, mint 400 rövid formátumú tartalmat készítünk ügyfeleinknek.
Egyedül indult minden az ingyen munkákkal, gyakorlással.. és a mai napig folyamatos tanulással, ahol olyan cégeknek készítjük a videós tartalmait, mint például a Starbucks Magyarország, BalázsKicks, Bamba Marha, Teletál, Török Dávid az ország legkövetettebb ingatlanosa, Balogh Levente és Pachert Balázs közös cége a Zord, Tuan és még sokan mások.
Célom, hogy egy ügyfélközpontú, eredményes szolgáltatással és a minőségi videós tartalmakkal egy magasabb bevételhez tudjuk segíteni azokat a cégeket, akik megbíznak minket.
Az elmúlt években több ezer TikTok videót készítettem, amelyek sok 10 millió emberhez értek el.
Nem vagyok a legkövetettebb ember az országban, de azt tudom, hogyan lehet valaki jó barátja a TikToknak, aminek köszönhetően sok pénzt fog keresni.
Miután kitöltötted az űrlapot, az email címedre elküldjük a díjbekérőt, amely a fizetéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz. A jelentkezésed csak a fizetés után érvényes, ezután fogunk tudni Neked helyet biztosítani.
Amennyiben ezt 48 órával a képzés előtt jelzed a hello@businessmasters.hu címen, akkor keresünk Neked egy másik, alkalmas időpontot. Azonban, ha kevesebb, mint 48 órával előtte jelzed, sajnos már nem tudjuk átszervezni a jelentkezésedet és a pénzt sem tudjuk visszaadni.
Nyugodtan keresd bármilyen felmerülő kérdés esetén az ügyfélszolgálatunkat!
hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038
Copyright © 2025 Business Masters – minden jog fenntartva. Készítette: ScaleSight
Ennek az anyagnak egyetlen részét sem szabad a szerzői jogok tulajdonosának engedélye nélkül semmilyen elektronikus vagy mechanikus eszközzel – beleértve ebbe a fénymásolást, hangrögzítést vagy bármilyen információtároló, illetve -visszanyerő rendszer használatát – lemásolni, illetve bármilyen formában felhasználni. Bármilyen engedély nélküli fordítás, másolás, importálás vagy terjesztés, egészben vagy részben, bármilyen formában – beleértve az elektronikus másolást, tárolást vagy továbbítást – az idevonatkozó törvények megsértése.
A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.