Több, mint 20.000 ügyféllel dolgoztunk együtt az elmúlt 15 év során és a tapasztalataink alapján bátran kijelenthetjük, hogy a legtöbb vállalkozónak a célja közös:
a cégébe fektetett munka a lehető legjobban megtérüljön és a gazdasági sikerek mellett ne csak tehetősek, hanem boldogok is legyenek.
Nincsen elegendő bevételük ahhoz, hogy bővülni és terjeszkedni tudjanak.
Nincsen elég idejük ahhoz, hogy megvalósítsák az elképzeléseiket és a terveiket.
Nehezen tudják kezelni a munkatársaikat és elérni, hogy a feladatok elkészüljenek.
Visszaesett a forgalom
Számos cégvezető arra panaszkodott, hogy a forgalmuk visszaesett. Nem hoztak olyan eredményt a fizetett hirdetések, mint eddig. Az értékesítőknek pedig sokkal nehezebb volt lezárni az ügyfeleket a tárgyalás során.
Stagnálás
Profit csökkenés
Vannak cégek, akiknek emelkedett az árbevételük az előző évhez képest, de a visszajelzések azt mutatják, hogy a megnövekedett költségek miatt a profit szemmel láthatóan csökkent, így mégis kevesebbet vitt haza a tulajdonos, mint korábban.
Ha egy vállalkozó nem tudja olyan sikerekig eljuttatni a cégét, mint amit eltervezett, akkor előbb-utóbb elveszti a kedvét és az érdeklődősét az egész terület iránt. Nem lesz további hajtóereje ahhoz, hogy elérjen célokat.
Ha a vezető csak hajt előre, végzi a napi munkát, aminek nem látja az eredményét, mert nem tud belőle egy nyugodt és élményekkel teli életet élni, amit megérdemelne, lassan pedig kiég és belefárad az egészbe.
Sok cégvezetőt pedig szépen lassan elkezdi bedarálni a kilátástalan munka és az asztalon púposodó teendők listája, és már nem olyan lelkesedéssel végzi el ezeket, mint a legelején. Sokan már ki akarnak jönni a cégükből, de nem látják a hogyant hiszen, ha ők nem termelnek, nincs eredmény és összeesik a cég.
Ezekből az állapotokból sokan nem is látják a kiutat.
Van remény, hogy változás legyen. Ebben szeretnénk segíteni azoknak a cégvezetőnek és vállalkozónak, akik elég kemények ahhoz, hogy ne törődjenek bele egy helyzetbe és nyitottak egy működőképes technológiára.
Valódi és gyakorlati segítséget szeretnénk nyújtani a magyar kis- és középvállalkozások számára.
Küldetésünk: Üzleti mesterképzéseken keresztül segíteni a vállalkozókat és cégvezetőket abban, hogy egy eredményesebb céget építsenek, ahol a munkatársak jól érzik magukat, a vezető pedig egy nyugodtabb életet tud élni.
Növelni a hatékonyságot és a termelékenységet.
Ha már elkezdett szöget ütni a kiégés érzése vagy érdeklődését vesztette a cégvezető, segítünk ezt az állapotot visszaforgatni vagy, ha már javába elkapta, akkor rehabilitálni.
Megtalálni vagy rehabilitálni azt a célt, amiért érdemes dolgozni.
Felfejleszteni a szükséges területeket olyan szintre, hogy el lehessen érni a kitűzött célokat.
Rendbe tenni nem csak az árbevételt, hanem a profitot is, hogy nap végén eredményt is hozzon a cég, ezzel a cégvezető is egy nyugodt, élményekkel teli életet tudjon élni.
Ha a cégvezető ki akar jönni a cégéből, meg találjuk az okot, hogy ez miért nem sikerült eddig és segítünk kezelni.
Így termelj több profitot!
2024. december 10. (kedd) 10:00-17:00
Alphasonic Üzletház emeleti oktatóterme
1044 Budapest, Ipari Park utca 8.
♦ Vállalkozóknak, akik nem elégednek meg a jelenlegi eredményeikkel és szeretnének a legnagyobbak táborába jutni!
♦ Cégvezetőknek, akik tudják, hogy sokkal több rejlik a cégükben és feltett szándékuk, hogy ezt maradéktalanul kiaknázzák!
♦ Olyan embereknek, akik jobban meg akarják érteni, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni egy másik személlyel és elérni azt, hogy az elvártak szerint cselekedjen!
♦ Azoknak, akik fejlődésre, prosperálásra vágynak és ezért képesek és hajlandóak is tenni, mindezért pedig felelősséget vállalnak!
Ismerd meg Oláh Tamást,
a Business Masters alapítóját és a képzés trénerét!
Oláh Tamás vagyok, a Business Masters csapatának alapítója.
Az elmúlt 34 évben, amióta vállalkozó vagyok mérnöki gondolkodásomnak köszönhetően összefüggéseiben akartam megérteni a cégvezetés és az értékesítés rendszereit. Talán ennek köszönhető, hogy az elmúlt 15 évben üzleti tréningeken keresztül segítem a cégvezetőket, vállalkozókat és értékesítőket egy stabilabb cég, nagyobb bevétel és nyugodtabb élet felépítésben.
Nem azok közé a trénerek közé tartozom, akik az egyetemen vagy az internetről tanultak meg céget vezetni. Ha fogalmazhatok úgy, nagyon sokat álltam “a botnak a másik végén”, a cégvezetést a saját magam kárán, a saját cégeim építése alatt tanultam meg. Ennek hatására kezdtem el kutatni és kitapasztalni a cégvezetés módszereit, és fejleszteni egy olyan rendszert, amivel eredményességet és hatékonyságot tudok vinni a cégek életébe.
Mára több, mint 20.000 ember vett részt a képzéseimen. Számomra fontos, hogy az ügyfeleimet nem cég méret alapján válogatom, hanem az alapján, kiben mekkora a szándék a valódi terjeszkedésre.
Pontosan tudom, hogy a cégvezetőknek nem megmondó emberekre van szükségük, hanem valakire, aki megérti a nehézségeiket és nem a magaslóról beszél nekik, hogy mit kéne csinálni, hanem valakire a segítő jobbot és támogatást nyújt a vezetői magányba.
A sikeres vezetésnek stratégiai és taktikai pontjai vannak, amit ezen a képzésen mondunk el először. Akik elsajátítják a technológiánkat, és ezzel együtt megismerik az emberi elme mechanizmusát döntési és kommunikációs helyzetben, azok jobb állapotba fognak kerülni általa, ahova az ügyfeleiket is felhozhatják.
Ez az egyik érték, ami miatt őket fogják választani a konkurenciával szemben. Ennek mellékhatásaként eredményes és együttműködő emberi kapcsolatok alakulnak ki az üzleti területen kívül is.
Nem hisszük, hogy az a megoldás a problémákra, ha egy cég működését, rendszereit felrúgjuk. Éppen ezért ez nem is szándékunk, hiszen ha valaki felépített egy vállalkozást, ami pénzt termel, akkor kétségkívül valamit jól csinál a cégvezető.
A képzés célja az, hogy megkeressük a cég gépezetének kevésbé olajozott, hibás alkatrészeit, amiket aztán egy működő elemmel helyettesítünk, ami még eredményesebbé tudja tenni a működését.
technológiából, ami rengeteg ügyfelünknek segített!
Így termelj több profitot!
2024. december 10. (kedd) 10:00-17:00
Alphasonic Üzletház emeleti oktatóterme
1044 Budapest, Ipari Park utca 8.
1 fő
25.000 Ft
Ha egyedül érkezel:
25.000 Ft / db
5 fő
112.500 Ft
Ha többen jöttök:
22.500 Ft / db
10 fő
200.000 Ft
Ha csoporttal érkezel:
20.000 Ft / db
20 fő
360.000 Ft
Ha nagy csoporttal érkezel:
18.000 Ft / db
Minden résztvevőt megajándékozunk A Kifogáskezelés mestere című, nyomtatott könyvvel!
Mi a fizetés és a jelentkezés menete?
Mi történik, ha nem tudok ott lenni a képzésen?
Hogyan tudom kézhez kapni a könyvet?
Online közvetítitek a tréninget?
Kérdésem van! Kihez fordulhatok?
Nyugodtan keresd bármilyen felmerülő kérdés esetén az ügyfélszolgálatunkat! 🙂
hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038