Üzleti sikerek a tiktokon

A pénztermelő stratégiától a gyakorlati megvalósításig

Ez a képzés egy 2×2 napos workshop, ahol az első 2 napban a résztvevők teljesen elsajátítják a TikTok elméleti és stratégiai hátterét, hogy soha többet ne legyen kérdés az, hogy mitől működik egy videó.

A második 2 napban pedig készség szintre fejlesztjük a videós tartalmak készítését, hogy ne egy időrabló tevékenység legyen, hanem egy hatékony és gyors folyamat.

A TikTok nem egy trend –
hanem az egyik legnagyobb üzleti lehetőség

Az online jelenlét ma már nem opció, hanem elvárás. A közösségi média pedig az egyik legerősebb eszköz a PR, marketing és értékesítés területén. 

Sokan még mindig úgy gondolják, hogy a TikTok csak a tinik szórakoztató platformja. A valóság ezzel szemben az, hogy egyre több vállalkozás épít itt stabil ügyfélbázist – de csak azok, akik valóban értik a működését és van egy jól kidolgozott stratégiájuk.

Ez nem csupán egy közösségi média felület. Ez az a hely, ahol ma a leggyorsabban lehet márkát építeni és bevételt növelni – akár a nulláról.

A közösségi média ma már nem egy hobbi, hanem egy vállalkozás motorja. Azok a cégek, amelyek megtanulják a megfelelő módszereket, valódi ügyfeleket szerezhetnek, és akár 7-8 számjegyű havi bevételt érhetnek el a TikTok által.

De miért félnek mégis ennyien belevágni?

„Túl sok időt vesz el.”

A legtöbben időrabló gépezetként tekintenek a közösségi médiára. Pedig egy átgondolt stratégia nem elveszi az időt, hanem hatékonyabbá teszi az ügyfélszerzést – hosszú távon pedig akár csökkenti is a marketingköltségeket.

„Nem nekünk való, a mi cél- csoportunk nincs ott.”

A TikTok aktív magyarországi közönsége már meghaladja a 3 millió főt, és a felhasználók 75%-a 18 év feletti, vagyis fizetőképes ügyfél. A megfelelő stratégiával minden iparág számára van benne üzleti lehetőség.

„Ezen a platformon csak táncolnak és énekelnek.”

Ez évekkel ezelőtt igaz volt, de mára a TikTok átalakult: az edukációs és inspiráló tartalmak dominálnak, a platform pedig kifejezetten előnyben részesíti az értékadó videókat.

„Ebből nem lehet pénzt keresni.”

A TikTok nem mindenki számára hoz bevételt – de nem azért, mert ne lenne benne üzleti potenciál, hanem mert sokan stratégia nélkül próbálkoznak. Az ügyfelek nem maguktól jönnek, hanem a jól felépített tartalmi rendszer hatására.

A legnagyobb hiba, amit egy vállalkozás elkövethet

Sokan azt gondolják, hogy elég néhány videót feltölteni, és majd „magától” jön az eredmény. De a TikTok nem szerencsejáték. Aki nem tudatosan használja, annak a tartalma elvész a tömegben, és az egész csak időpocsékolásnak tűnik.

 

Mi nem abban hiszünk, hogy felépítünk egy nagy követőtáborral rendelkező oldalt, ami végül nem hoz semmilyen üzleti eredményt. A mi stratégiánk hosszú távú és kifizetődő – hogy az ismertség pénzre váltható legyen.

Kihagyhatatlan lehetőség vagy újabb trend?

Cégvezetőként minden döntésnek súlya van.
A marketingre fordított összegeknek meg kell térülniük.

A kérdés csak az:

Kihasználjuk a TikTok és a videós tartalomgyártás adta lehetőségeket, vagy hagyjuk, hogy a versenytársaink behozhatatlan előnyre tegyenek szert?

Hogyan lehet iparágspecifikusan beépíteni ezt az eszközt az üzleti stratégiába?

Miért van az, hogy egyes vállalkozások pillanatok alatt növekednek ezen a platformon, míg mások elakadnak?

A legtöbb ügyfelünk az indulás előtt tele volt kétségekkel. Aztán egy kidolgozott stratégia mentén elkezdtek dolgozni, megértették a platform működését, és megérkeztek az első eredmények. Később rájöttek: ez az eszköz lehet a sikerük kulcsa.

Nem ritka, hogy egyetlen TikTok-videó több új ügyfelet hoz, mint egy több százezer forintos hirdetési kampány. Sőt, van olyan ügyfelünk, aki a TikTok segítségével országos ismertségre tett szert.

Miről lesz szó a képzésen?

Hogyan illeszd be a marketingstratégiádba a TikTokot?

A TikTok, mint az egyik legerősebb PR eszköz.

A TikTok alapjai – hogyan tedd össze a profilodat úgy, hogy valóban professzionális megjelenést tükrözzön.

Légy az algoritmus barátja!

A százezres megtekintésű videók titkai

Konkrét esettanulmányok

Videógyártás a gyakorlatban (eszköz használat, videóvágás, feliratozás)

Videók elemzése. Miért működött vagy éppen miért nem működött az adott tartalom?

TikTok sikerek, amik örökre megváltoztatták ügyfeleink és partnereink márkaépítését!

Ez nem egy influenszereknek vagy tartalomgyártó cégeknek szóló tréning – hanem üzleti döntéshozóknak és cégvezetőknek szól, akik potenciális ügyfeleket akarnak szerezni.

Ez a valódi üzleti eredmények mögötti rendszerekről és stratégiáról szól.

Azok a vállalkozások, amelyek a következő években is stabil növekedést akarnak elérni, nem engedhetik meg maguknak, hogy kimaradjanak.

ÜZLETI SIKEREK A TIKTOKON helyszín és időpont

A RÉSZTVEVŐK SZÁMA 15 CÉGRE KORLÁTOZOTT, hogy mindenkire elegendő figyelem jusson.

A kérdés már csak az: kihasználjuk ezt a lehetőséget, vagy hagyjuk, hogy a versenytársaink lépéselőnybe kerüljenek?

KÜLÖNLEGES 24 ÓRÁS AJÁNLAT

Ajánlat határideje: 2025. április 03. 12:00!

00 nap
19 óra
00 perc
17 mp

1 főnek

 350.000 Ft + áfa helyett:

300.000 Ft + áfa

Kedvezmény: 50.000 Ft + ÁFA

2 főnek

(amennyiben 1 cégtől érkeznek)

 600.000 Ft + áfa helyett:

400.000 Ft + áfa

Kedvezmény: 200.000 Ft + ÁFA

Jelentkezés

Kattints arra a gombra, amelyik ajánlattal élnél és töltsd ki az űrlapot:

Jelentkezés 2 fő részére:

Jelentkezés a képzésre!

Jelentkezés 1 fő részére:

Jelentkezés a képzésre!

Valamit be kell vallanunk!

Nem hisszük, hogy az a megoldás a problémákra, ha egy cég működését, rendszereit felrúgjuk.

Éppen ezért ez nem is szándékunk, hiszen ha valaki felépített egy vállalkozást, ami pénzt termel, akkor kétségkívül valamit jól csinál.

Nekünk nem azok az ügyfeleink, akik azt várják el tőlünk, hogy megmondó emberként szétrúgjuk az általuk már felépített rendszereket és beleokoskodjunk a működésükbe. Nem is szoktuk ezt tenni.

A képzéseink célja, hogy megkeressük a cég gépezetének kevésbé olajozott, hibás alkatrészeit, amiket aztán egy működő elemmel helyettesítünk, ami még eredményesebbé tudja tenni a működését.

Ez azt jelenti, hogy olyan adatokat adunk át, amelyekkel ki lehet egészíteni a már jól összerakott megoldásokat.

Kiknek szól a képzés?

Azoknak a vállalkozóknak, akik nagyobb ismertséget és bizalmat szeretnének felépíteni a célközönségük fejében és ezzel új ügyfelekre szeretnének szert tenni.

Akkor is hasznos lesz a képzés, ha a kivitelezési folyamatokban nem fog részt venni az illető, mert a stratégiát és az alapelveket, amin keresztül felépül a rendszer, muszáj értenie annak is, aki kontrollálja és annak is, aki gyártja a tartalmat.

Ha valaki már gyárt tartalmat a TikTokra, de nem érti miért nem működnek a videói és hozzák azokat a számokat, amiket lát másoknál, itt megkapja a választ a kérdéseire.

Ismerd meg az előadókat, akik kézzelfogható eredményekkel rendelkeznek

A STRATÉGA

Németh Netti vagyok, PR és Marketing stratéga, a Business Masters operatív vezetője.

4 év alatt több ezer vállalkozó vett részt a képzéseimen és azok, akik a gyakorlatba is megvalósították a tanultakat, nagyságrendi növekedést tudtak elérni. 

Az ügyfeleim nem követik a tömeget, hanem irányítják a piacot. Mindezt nem csak tanítom, hanem a gyakorlatban csinálom is. Évente 5-6 céget viszek a háttérben, akiket végig mentorálok a márkaépítés rögös útján.

Az általam kidolgozott stratégiákkal nem csak bevételnövekedést értek el, volt aki a 2023-as év “Leader of the Year – Az év női cégvezetője” kategória nyertese lett, volt akit pedig a teltházas Papp László Sportaréna színpadáig juttatott.

Az ügyfeleim elmondása alapján 100%-ban az ellentétét mondom annak, amit eddig tanítottak nekik. Pont ezért érnek el átütő sikereket a versenytársaikhoz képest.

A TARTALOMGYÁRTÓ

Sápi Domán vagyok, az ESD Content Kft. kreatív tartalomgyártó ügynökség tulajdonosa. 

Az elmúlt 2 évben felépítettem az ország egyik legnagyobb és legeredményesebb short-form tartalomgyártó csapatát, akikkel havi szinten több mint 400 rövid formátumú tartalmat készítünk ügyfeleinknek. 

Egyedül indult minden az ingyen munkákkal, gyakorlással.. és a mai napig folyamatos tanulással, ahol olyan cégeknek készítjük a videós tartalmait, mint például a Starbucks, BalázsKicks, Bamba Marha, Teletál, Török Dávid, Tuan, BMW, Simons Burger és még sokan mások. 

Célom, hogy egy ügyfélközpontú, eredményes szolgáltatással és a minőségi videós tartalmakkal egy magasabb bevételhez tudjuk segíteni azokat a cégeket, akik megbíznak minket. Az elmúlt években több ezer TikTok videót készítettem, amelyek sok 10 millió emberhez értek el. 

Nem vagyok a legkövetettebb ember az országban, de azt tudom, hogyan lehet valaki jó barátja a TikToknak, aminek köszönhetően sok pénzt fog keresni.

Valódi eredmények, valódi vezetőktől

Karcagi Péter

Cogitate Games Kft. tulajdonosa

Simon Zsuzsa

SALIX’95 Kft. társtulajdonosa

Kocsi László

Rapidnyomda.hu Kft társtulajdonosa

Kérdésed maradt? Megválaszoltuk neked!

Miután kitöltötted az űrlapot, az email címedre elküldjük a díjbekérőt, amely a fizetéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz. A jelentkezésed csak a fizetés után érvényes, ezután fogunk tudni Neked helyet biztosítani.

Amennyiben ezt 48 órával a képzés előtt jelzed a hello@businessmasters.hu címen, akkor keresünk Neked egy másik, alkalmas időpontot. Azonban, ha kevesebb, mint 48 órával előtte jelzed, sajnos már nem tudjuk átszervezni a jelentkezésedet és a pénzt sem tudjuk visszaadni.

Nem, semmiféle felvételt nem készítünk a tréningről és ez a résztvevők számára sem engedélyezett. Nem szeretnénk, ha bárki hozzájutna ehhez az értékes tudáshoz, ez a Te érdekedet is szolgálja.

Nyugodtan keresd bármilyen felmerülő kérdés esetén az ügyfélszolgálatunkat! 🙂

hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038

"Küldetésünk: Üzleti mesterképzéseken keresztül segíteni a vállalkozókat és cégvezetőket abban, hogy egy gazdaságilag eredményesebb céget építsenek, ahol a munkatársak jól érzik magukat, a vezető pedig egy nyugodtabb életet tud élni. "