Díjmentes, online üzleti képzés
Valós példák, gyakorlati tapasztalatokból leszűrt tanulságok: a TikTok erejéről, az ügyfélszerzés rejtett lehetőségeiről. Nálunk a fókusz nem a követőszerzésen, hanem a valódi eredményeken van.
Sokan még mindig azt hiszik, hogy a TikTok csak a szórakoztatás platformja. A valóság azonban az, hogy egyre több vállalkozás épít itt stabil ügyfélbázist – de csak azok, akik rendelkeznek cégre szabott stratégiával.
Ez nem csupán egy közösségi média felület – ez az a hely, ahol ma a leggyorsabban építhetnek cégek márkát és növelhetik a bevételeiket (akár a nulláról).
Az online jelenlét és a videós tartalomgyártás ma már alapvető elvárás, és a TikTok az egyik legerősebb eszköz, amelyet a vállalkozások kihasználhatnak. Akik megtanulják a megfelelő módszereket, valódi ügyfeleket szerezhetnek, és akár 7-8 számjegyű havi bevételt is elérhetnek általa.
Sokan még mindig teherként élik meg a közösségi média használatát, de ez csak addig igaz, amíg nem ismerik a pontos működését. Egy jól kidolgozott TikTok-stratégia nem időrabló, hanem az a motor, ami a vállalkozást a következő szintre emelheti.
A kérdés: kihasználjuk a TikTok és a videós tartalomgyártás adta lehetőségeket, vagy hagyjuk, hogy a versenytársaink behozhatatlan előnyre tegyenek szert?
Sokan azt gondolják, hogy elég néhány videót feltölteni, és a TikTok majd „magától” hozza az ügyfeleket. De a valóságban rendszer és tudatos stratégia nélkül ez csak időpazarlás. A tartalom vagy elér embereket, vagy elvész a tömegben – és ha nincs egyértelmű cél, csak a szerencsében bízhatunk.
A legtöbben próbálták már a TikTokot, de a várt eredmények elmaradtak. Rossz tartalomstratégia, következetlen posztolás, nulla üzleti cél – és jött az érzés: „Ez nekünk nem működik.” Nem is csoda, hogy sokan elbizonytalanodnak, hiszen senki sem akar újra és újra ugyanazokat a hibákat elkövetni.
Ma már a drága eszközök és hirdetések sem garantálják a sikert, ha nincs mögöttük egy jól felépített rendszer. Egyre több a félbehagyott próbálkozás és az ablakon kidobott marketingköltség, ami persze sosem az ügynökséget vagy a tartalomgyártót terheli, hanem a cégvezetőt.
Cégvezetőként minden döntésnek súlya van. A befektetéseknek meg kell térülnie.
…de mi van akkor, ha a TikTok nem egy újabb trend, hanem tényleg az egyik legnagyobb üzleti lehetőség, amit eddig sokan figyelmen kívül hagytak?
Kell-e egyáltalán minden cégnek ezzel foglalkozni?
Mekkora üzleti potenciál rejlik benne iparáganként?
Hogyan találhatjuk meg a legjobb kivitelezőt – házon belül vagy kiszervezve?
Miért van az, hogy sokan még mindig nem vágtak bele?
Azok a vállalkozások, akik a következő években is stabil növekedést akarnak prezentálni, nem engedhetik meg magunknak, hogy kimaradjanak ebből a lehetőségből.
Miért érnek el egyes videók több száz ezres, akár milliós megtekintéseket, míg más videók alig lépik át a pár ezres határt?
Hogyan lehet kilépni az 1-200 megtekintéses videók fogságából?
Miért van az, hogy valakinek nagy a követőbázisa, mégsem tudja pénzre váltani a népszerűségét?
Hogyan lehet hatékonyan értékesíteni videókon keresztül?
Hogyan illeszthető be a TikTok egy cég marketingstratégiájába?
Hogyan lehet hatékonyabbá tenni a videók készítését, és milyen módszerekkel spórolhatunk időt?
Milyen alapvető eszközökre van szükség a TikTok videók készítéséhez, amik nélkül nem érdemes belevágni?
Ez nem a „hogyan posztolj naponta” típusú előadás – hanem a valódi üzleti eredmények mögötti rendszerek és stratégia megértése.
Itt NEM látszat van, hanem azt kapod, amit látsz.
Itt NEM száraz elméletet kapsz, hanem gyakorlatban bevált eszközöket.
Németh Netti vagyok, PR és Marketing stratéga, a Business Masters operatív vezetője.
4 év alatt több ezer vállalkozó vett részt a képzéseimen és azok, akik a gyakorlatba is megvalósították a tanultakat, nagyságrendi növekedést tudtak elérni.
Az ügyfeleim nem követik a tömeget, hanem irányítják a piacot. Mindezt nem csak tanítom, hanem a gyakorlatban csinálom is. Évente 5-6 céget viszek a háttérben, akiket végig mentorálok a márkaépítés rögös útján.
Az általam kidolgozott stratégiákkal nem csak bevételnövekedést értek el, volt aki a 2023-as év “Leader of the Year – Az év női cégvezetője” kategória nyertese lett, volt akit pedig a teltházas Papp László Sportaréna színpadáig juttatott.
Az ügyfeleim elmondása alapján 100%-ban az ellentétét mondom annak, amit eddig tanítottak nekik. Pont ezért érnek el átütő sikereket a versenytársaikhoz képest.
Sápi Domán vagyok, az ESD Content Kft. kreatív tartalomgyártó ügynökség tulajdonosa.
Az elmúlt 2 évben felépítettem az ország egyik legnagyobb és legeredményesebb short-form tartalomgyártó csapatát, akikkel havi szinten több mint 400 rövid formátumú tartalmat készítünk ügyfeleinknek.
Egyedül indult minden az ingyen munkákkal, gyakorlással.. és a mai napig folyamatos tanulással, ahol olyan cégeknek készítjük a videós tartalmait, mint például a Starbucks, BalázsKicks, Bamba Marha, Teletál, Török Dávid, Tuan, BMW, Simons Burger és még sokan mások.
Célom, hogy egy ügyfélközpontú, eredményes szolgáltatással és a minőségi videós tartalmakkal egy magasabb bevételhez tudjuk segíteni azokat a cégeket, akik megbíznak minket. Az elmúlt években több ezer TikTok videót készítettem, amelyek sok 10 millió emberhez értek el.
Nem vagyok a legkövetettebb ember az országban, de azt tudom, hogyan lehet valaki jó barátja a TikToknak, aminek köszönhetően sok pénzt fog keresni.
Nem hisszük, hogy az a megoldás a problémákra, ha egy cég működését, rendszereit felrúgjuk.
Éppen ezért ez nem is szándékunk, hiszen ha valaki felépített egy vállalkozást, ami pénzt termel, akkor kétségkívül valamit jól csinál.
Nekünk nem azok az ügyfeleink, akik azt várják el tőlünk, hogy megmondó emberként szétrúgjuk az általuk már felépített rendszereket és beleokoskodjunk a működésükbe. Nem is szoktuk ezt tenni.
A képzéseink célja, hogy megkeressük a cég gépezetének kevésbé olajozott, hibás alkatrészeit, amiket aztán egy működő elemmel helyettesítünk, ami még eredményesebbé tudja tenni a működését.
Ez azt jelenti, hogy olyan adatokat adunk át, amelyekkel ki lehet egészíteni a már jól összerakott megoldásokat.
Miután kitöltötted az űrlapot, az e-mail címedre elküldjük neked a tájékoztató levelünket, amely a jelentkezéssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz.
A képzésről készítünk felvételt, ami 72 órán keresztül visszanézhető lesz. Így, ha nem tudsz élőben részt venni rajta, akkor is érdemes jelentkezned.
Viszont, annyit elárulunk, hogy minden résztvevőnek, aki élőben jelen lesz az online képzésen, annak meglepetéssel készülünk.
Nyugodtan keresd bármilyen felmerülő kérdés esetén az ügyfélszolgálatunkat! 🙂
hello@businessmasters.hu
06 70 850 5038
hajlandóak pénzt, időt és energiát áldozni a szintlépésért cserébe, nem csak arra várnak, hogy a semmiből az ölükbe pottyan a siker!
fejlődni és növekedni akarnak, készen állnak kihozni a maximumot a cégükből!
etikusan dolgoznak, nem másokat kihasználva, lehúzva akarnak gyarapodni!
nem elégednek meg a jelenlegi eredményeikkel, nagyságrendet szeretnének váltani!
hatékonyabbá akarják tenni a folyamataikat, hogy ugyanannyi munkával több pénz maradjon az asztalon.
egyetlen alkalom után azt várják, hogy képesek lesznek végtelen pénzt varázsolni.
nem akarnak szintet lépni, megelégszenek a jelenlegi eredményeikkel.
úgy gondolják, ők mindent tudnak és az átadott tudást nem hajlandóak beépíteni a gyakorlatba.
nem tudnak hosszútávban gondolkodni és egyetlen tréning naptól várják az áttörést.
a régi módszerek szemüvegével nézik a képzéseinket és a hasonlóságot kutatják.
Karcagi Péter
Cogitate Games Kft. tulajdonosa
Simon Zsuzsa
SALIX’95 Kft. társtulajdonosa
Kocsi László
Rapidnyomda.hu Kft társtulajdonosa
Copyright © 2025 Business Masters – minden jog fenntartva. Készítette: ScaleSight
Ennek az anyagnak egyetlen részét sem szabad a szerzői jogok tulajdonosának engedélye nélkül semmilyen elektronikus vagy mechanikus eszközzel – beleértve ebbe a fénymásolást, hangrögzítést vagy bármilyen információtároló, illetve -visszanyerő rendszer használatát – lemásolni, illetve bármilyen formában felhasználni. Bármilyen engedély nélküli fordítás, másolás, importálás vagy terjesztés, egészben vagy részben, bármilyen formában – beleértve az elektronikus másolást, tárolást vagy továbbítást – az idevonatkozó törvények megsértése.
A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.